  • 1. Data: 2005-04-14 21:22:45
    Temat: Open Finance i kredyty mieszkaniowe
    Od: "Piotrek" <p...@b...pl>

    Witam,

    Mam pytanie do grupowiczow.
    Co sadzicie o uslugach firmy Open Finance i kredytach mieszkaniowych.
    Czy warto za ich posrednictwem brac owe kredyty ??
    Czy cos trace czy moze warto sie udac do Open Finance po kredyt i skorzystac
    z ich uslug.
    Moze ktos sie podzieli uwagami na co zwrocic uwage korzystajac z ich uslug.

    Pozdrawiam
    Piotrek,

  • 2. Data: 2005-04-14 21:36:49
    Temat: Re: Open Finance i kredyty mieszkaniowe
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W artykule news:FaB7e.3650$443.1573@newsfe3-gui.ntli.net,
    niejaki(a): Piotrek z adresu <p...@b...pl> napisał(a):

> [...]
    > skorzystac z ich uslug.
    > Moze ktos sie podzieli uwagami na co zwrocic uwage korzystajac z ich

    nic nie tracisz
    jeśli nie masz rozeznania w kredytach to dużo pomogą

    wiedzą jak załatwiać sprawy z bankami, no i mają umowy, które pozwalają im
    uzyskać nieco lepsze oprocentowanie
    oczywiście 1,8% kredyt w CHF to nie do końca prawda, bo jest to średnia
    suma, jaka wychodzi ze zbilansowania kredytu i funduszu inwestycyjnego

    ale wg mnie expander robi to lepiej - oczywiście, zależy też na którego
    pracownika trafisz - wybieraj starszych :)

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl)

  • 3. Data: 2005-04-16 20:16:23
    Od: Zbigniew <z...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 14 Apr 2005 21:22:45 GMT, Piotrek <p...@b...pl> napisał:

> [...]
    > skorzystac
    > z ich uslug.
    > Moze ktos sie podzieli uwagami na co zwrocic uwage korzystajac z ich

    Wydaje mi się, że chocby ze wzgledu na szeroki wachlarz ofert jakimi
    dysponuja tego typu firmy doradcze warto do nich iść. W jednym miejscu
    porównanie kilku ofert. Drugą sprawą jest to, że często maja ofertę lepszą
    niż można uzyskać bezpośrednio w banku. Dla mnie odpowiedż nasuwa się sama

    Pozdrowienia
    Zbyszek

    --
    Używam M2 - innowacyjnego klienta poczty wbudowanego w Operę:
    http://www.opera.com/

  • 4. Data: 2005-04-21 13:25:45
    Od: "Grzegorz Sosnowski" <g...@p...plnospam>

    Zbigniew <z...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > Zbyszek
    >
    > --
    > Używam M2 - innowacyjnego klienta poczty wbudowanego w Operę:

    A czy biorą jakąś prowizję, jeżeli za ich pośrednictwem podpiszę umowę
    kredytową? Czy może dzieli się z nimi bank, który udzieli kredytu?

    Pozdrawiam,
    Grzegorz