  • 1. Data: 2005-04-14 16:29:50
    Temat: Nowa kk cobrand z ebay
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@[wytnij] poczta.onet.pl>

    Skoro ebay wchodzi do PL 22.04 to może pora zastanowić się z którym bankiem
    zechce wydawać cobrandową kk żeby ludzie mogli za jej pomocą kupować na
    aukcjach. Jakiś czas temu widziałem taki alians ebay z Citi w DE a w USA
    można wysłać wniosek o kk ebay (nie pamiętam w jakim banku). To byłoby w
    interesie zaeówno ebaya (kształtowanie marki jeszcze nie wszystkim polakom
    dobrze znanej) i banku. A może lepsza byłaby karta z samym logo ebay bez
    logo banku (tak jak National Geographic).

    PS
    Z kim kontaktować się w sprawie zaproszenia na konferencję ebay. Mieszkam w
    Kielcach, ale może bym poszedł i żucił pomysł cobrandowej kk.

  • 2. Data: 2005-04-14 17:28:03
    Temat: Re: Nowa kk cobrand z ebay
    Od: "m23m" <m...@o...pl>

    > A może lepsza byłaby karta z samym logo ebay bez
    > logo banku (tak jak National Geographic).

    Jeśli masz na myśli polską MC National Geographic z Raiffeisena, to ona ma
    logo banku. Tyle, że na drugiej stronie (tej z paskiem i miejscem na
    podpis)... :-)
    W razie wątpliwości - http://kartyonline.net/galeria_data/rajfi_ng_1_tyl.j
    pg
    lub http://kartyonline.net/galeria_data/rajfi_ng_2_tyl.j
    pg

    m23m

  • 3. Data: 2005-04-14 19:19:16
    Od: "Marvin" <_usun_marvin@_usun_aster_usun_.pl>

    > Z kim kontaktować się w sprawie zaproszenia na konferencję ebay. Mieszkam
    > Kielcach, ale może bym poszedł i żucił pomysł cobrandowej kk.

    Konferencję organizuje PR Sigma.
    Marvin