  • 1. Data: 2005-04-14 21:18:18
    Temat: Inteligo 1,50%
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    Inteligo idąc w ślady mBanku zmienia oprocentowanie. Obecnie ROR 1,50%.
    http://www.inteligo.pl/infosite/nowosci_main_zmiana0
    405.htm
    --
    Peet

  • 2. Data: 2005-04-15 06:58:40
    Temat: Re: Inteligo 1,50%
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Peet" <j...@t...pbz> napisał w wiadomości
    > Inteligo idąc w ślady mBanku zmienia oprocentowanie. Obecnie ROR 1,50%.
    > http://www.inteligo.pl/infosite/nowosci_main_zmiana0
    405.htm

    i tradycyjnie:
    "Oprocentowanie debetu oraz kredytu Inteligo pozostaje na tym samym
    poziomie"

    Czy jakikolwiek bank ostatnio obnizyl oprocentowanie kredytu?

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 3. Data: 2005-04-15 07:05:31
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2005-04-15, Slawek Kos <s...@p...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > poziomie"
    >
    > Czy jakikolwiek bank ostatnio obnizyl oprocentowanie kredytu?

    Jak się planuje zadłużać szukać banków gdzie umowie jest:
    - oprocentowania - marża banku + WIBOR
    Tam "samo" się zmienia..

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 4. Data: 2005-04-15 07:40:42
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Slawek Kos <s...@p...gazeta.pl> wrote:
    > Czy jakikolwiek bank ostatnio obnizyl oprocentowanie kredytu?

    jak sie nie myle, to Nordeas

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 5. Data: 2005-04-15 08:16:17
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Peet napisał:

    > Inteligo idąc w ślady mBanku zmienia oprocentowanie. Obecnie ROR 1,50%.
    > http://www.inteligo.pl/infosite/nowosci_main_zmiana0
    405.htm

    Co to za roznica. Kto na RORze trzyma wieksza kase... ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 6. Data: 2005-04-15 10:10:41
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    On 2005-04-15 10:16, Mithos wrote:

    > Co to za roznica. Kto na RORze trzyma wieksza kase... ?

    Jeśli % na rachunku spadają to i % lokat też,

    --
    Peet

  • 7. Data: 2005-04-15 10:22:41
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Peet napisał:

    > Jeśli % na rachunku spadają to i % lokat też,

    To nalezy inwestowac w lokaty o stalym oprocentowaniu lub tez lokowac je
    na kontach typu eMax + lub OKO (poki istnieja oba to ich oprocentowanie
    sie nie zmieni, bo wtedy nastapi masowa migracja do konkurencji).

    Ja zreszta uwazam, ze trzymanie pieniedzy na lokatach nie ma sensu,
    chyba ze sa to kwoty za male by je w cos zainwestowac, a za duze zeby je
    przejesc. Oprocentowanie i zyski przy niewielkich sumach i tak sa nedzne
    (obojetnie czy jest to 4%, 5%, czy 7%). A z wiekszymi kwotami zawsze da
    sie zrobic cos lepszego niz lokata.

    --
    pozdrawiam
    Mithos