    From: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Open Finance i kredyty mieszkaniowe
    Date: Thu, 14 Apr 2005 23:36:49 +0200

    W artykule news:FaB7e.3650$443.1573@newsfe3-gui.ntli.net,
    niejaki(a): Piotrek z adresu <p...@b...pl> napisał(a):

    > Mam pytanie do grupowiczow.
    > Co sadzicie o uslugach firmy Open Finance i kredytach mieszkaniowych.
    > Czy warto za ich posrednictwem brac owe kredyty ??
    > Czy cos trace czy moze warto sie udac do Open Finance po kredyt i
    > skorzystac z ich uslug.
    > Moze ktos sie podzieli uwagami na co zwrocic uwage korzystajac z ich
    > uslug.

    nic nie tracisz
    jeśli nie masz rozeznania w kredytach to dużo pomogą

    wiedzą jak załatwiać sprawy z bankami, no i mają umowy, które pozwalają im
    uzyskać nieco lepsze oprocentowanie
    oczywiście 1,8% kredyt w CHF to nie do końca prawda, bo jest to średnia
    suma, jaka wychodzi ze zbilansowania kredytu i funduszu inwestycyjnego

    ale wg mnie expander robi to lepiej - oczywiście, zależy też na którego
    pracownika trafisz - wybieraj starszych :)

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl)