  • 1. Data: 2005-04-14 16:37:45
    Temat: bank PBH-spotkanie kwalifikacyjne
    Od: "M K" <k...@p...onet.pl>

    Witam
    Wysłałam CV do banku BPH w ramach programu "Stażysta w bankowości
    korporacyjnej".Dostałam zaproszenie na spotkanie(nie pamiętam jak dokładnie
    się ono nazywa, coś w rodzaju rozmowy kwalifikacyjnej).Spotkanie to ma odbyć
    się w Poznaniu i ponoć trzeba na nie zarezerwować 3 godziny.Niestety, nie
    mogłam się dowiedzieć jak będzie ta kwalifikacja przebiegała.Wiem tylko, że
    będą np. testy i zadania na sprawdzenie kompetencji ewentualnego pracownika.

    PROSZĘ, czy może ktoś mi napisać, jak takie spotkanie wygląda???

    Z góry serdecznie dziękuję za odpowiedź.
    KASIA