  • 1. Data: 2007-07-15 12:02:27
    Temat: Ograniczenia kwotowe przelewow w mbanku
    Od: k...@p...onet.pl

    Wlasnie - jakie sa ograniczenia co do kwoty?
    Jednorazowe? Dzienne? A moze jakies inne
    niespodzianki?

    Pozdrawiam,
    Karciarz

  • 2. Data: 2007-07-15 14:50:44
    Temat: Re: Ograniczenia kwotowe przelewow w mbanku
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sun, 15 Jul 2007 14:02:27 +0200, karciarz01WYTNIJTO napisał(a):

    > Wlasnie - jakie sa ograniczenia co do kwoty? Jednorazowe? Dzienne? A
    > moze jakies inne niespodzianki?

    Wiem o ograniczeniu "do wysokości środków", o innym nie wiem. 30 tys. na
    pewno idzie - testowałem.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl || http://olgierd.wordpress.com

  • 3. Data: 2007-07-15 15:18:34
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@o...com> napisał w
    wiadomości news:f7dc82$slq$3@inews.gazeta.pl...

    > Wiem o ograniczeniu "do wysokości środków", o innym nie wiem. 30 tys. na
    > pewno idzie - testowałem.

    Idzie też ponad 170k (zarówno wewnątrz mBanku jak i poza mBank), więc
    wygląda na to, że ograniczeń nie ma lub są bardzo wysoko ustawione.

    marekz

  • 4. Data: 2007-07-15 20:05:37
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > Idzie też ponad 170k (zarówno wewnątrz mBanku jak i poza mBank), więc
    > wygląda na to, że ograniczeń nie ma lub są bardzo wysoko ustawione.

    Dzieki za info. No to wyglada, ze ok. Pamietam jakies sto lat temu ze ktos
    narzekal ze musial szatkowac przelewy, ale to bylo na poczatku mbanku. Moze
    poszli po rozum do glowy...

    Pozdrawiam,
    Karciarz.