  • 1. Data: 2007-07-15 10:26:37
    Temat: Promocja KK w ING
    Od: "radian" <a...@p...fm>

    Czy myślicie, że składając wniosek o MC ING np. w poniedziałek 16ego mam szansę
    dostać kartę do 30 lipca i zapłacić nią za zakupy aby dostać to 50zł. w ramach
    promocji?
    Ile trwa cała procedura (uproszczona, bez zaświadczenia o dochodach) uzyskiwania
    i przesyłania karty??
    Bank musi też rozliczyć transakcję do 6 sierpnia, ale to chyba już nie będzie
    problem?

  • 2. Data: 2007-07-15 11:45:42
    Temat: Re: Promocja KK w ING
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "radian" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > szansę
    > dostać kartę do 30 lipca i zapłacić nią za zakupy aby dostać to 50zł. w

    Masz.

    > Ile trwa cała procedura (uproszczona, bez zaświadczenia o dochodach)
    > uzyskiwania
    > i przesyłania karty??

    Około 10 dni (wliczając w to aktywację karty).

    > Bank musi też rozliczyć transakcję do 6 sierpnia, ale to chyba już nie
    > będzie
    > problem?

    Nie będzie.

    marekz

  • 3. Data: 2007-07-18 15:11:32
    Od: "radian" <a...@p...fm>

    > Użytkownik "radian" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
    >
    > Około 10 dni (wliczając w to aktywację karty).

    Zaczyna się robić "typowo" dla ING. Wniosek złożony. Miła pani obiecuje telefon
    tego samego dnia z decyzją: przyznano/nie przyznano.
    Mija ustalony dzień, drugi, trzeci. Więc wpadam z wizytą do oddziału, a tam:
    "jeszcze nic nie wiemy, czekamy na odpowiedź, nic nie wiadomo".
    Termin 10 dni zaczyna się robić nierealny :/

  • 4. Data: 2007-07-18 15:52:55
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

> [...]
    > tam:
    > "jeszcze nic nie wiemy, czekamy na odpowiedź, nic nie wiadomo".
    > Termin 10 dni zaczyna się robić nierealny :/

    Uważam, że jest realny. Oni tam mają coś co się nazywa "komitet kredytowy" i
    to coś "zbiera się" 2 razy w tygodniu. No a teraz wakacje, więc możre
    rzadziej. Obietnice pani, że "tego samego dnia" były ściemą.

    Kartę dostaniesz pocztą. gdyby PIN się opóźniał, olej to (oświadcz że już
    otrzymałeś gdyby pytali) i wal do oddziału żeby ci na miejscu aktywowali
    kartę (przez infolinię trwa to dłużej).

    marekz

  • 5. Data: 2007-07-18 17:52:27
    Od: "radian" <a...@p...fm>

> [...]
    > otrzymałeś gdyby pytali) i wal do oddziału żeby ci na miejscu aktywowali

    OK, Dzięki wielkie. Tzn. teraz to jeszcze mnie czeka podpisanie umowy.
    Ciekawe też jest to, że od niedawna na stronie www ING nie ma już numerów
    telefonów do poszczególnych oddziałów. Przy każdym oddziale jest nr infolinii,
    ew. tylko faks do oddziału. Ale to tak off topic - zobaczyłem to kiedy chciałem
    tam zadzwonić, by zapytać co z decyzją..

  • 6. Data: 2007-07-18 18:00:51
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "MarekZ" <m...@t...irc.pl> wrote in message

    > Uważam, że jest realny. Oni tam mają coś co się nazywa "komitet kredytowy"
    > i to coś "zbiera się" 2 razy w tygodniu. No a teraz wakacje, więc możre
    > rzadziej. Obietnice pani, że "tego samego dnia" były ściemą.

    Kurcze jesli komitet podejmuje decyzje w sprawie karty kredytowej to chyba
    powinni obradowac cala dobe 7 dni w tygoniu ;).
    Na komitetach laduja tylko bardzo wysokie kwoty i z reguly wtedy gdy
    konieczne jest odstepstwo od polityki kredytowej banku :).

    MK

  • 7. Data: 2007-07-18 19:16:56
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    > OK, Dzięki wielkie. Tzn. teraz to jeszcze mnie czeka podpisanie umowy.

    Podpisanie umowy dopiero jak dostaniesz plastik. Przygotuj się, że ta
    procedura może potrwać i ponad pół godziny.

    > Ciekawe też jest to, że od niedawna na stronie www ING nie ma już numerów
    > telefonów do poszczególnych oddziałów. Przy każdym oddziale jest nr
    > infolinii,

    Nic podobnego. Dla Krakowa sa numery:
    http://www3.ing.pl/u235/navi/40/template/ing%2Cprodu
    cts%2Csearch1Result.wm/ingbankmode/true/appmode/ingb
    ank/pp/true;jsessionid=9F3EC16C8F834768F6AC826D101D6
    E5A

    marekz

  • 8. Data: 2007-07-18 19:23:03
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

> [...]
    > Na komitetach laduja tylko bardzo wysokie kwoty i z reguly wtedy gdy
    > konieczne jest odstepstwo od polityki kredytowej banku :).

    No nie wiem, ja mam w ING dwie karty, z tego jedną ze względnie niskim
    limitem 15k. Procedura standardowa (tzn. wyciągi z innego banku, wczesniej
    brak jakichkolwiek związków z ING) i to szlo przez ten śmieszny "komitet".
    Druga karta także, mimo że już byłem klientem ING z tą pierwszą od ponad
    roku. Limit 15k na dzisiejsze czasy to raczej trudno chyba uznać za
    wysoki... Limit drugiej konkretniejszy ale nadal w ramach standardowego
    pasma limitów dla tej karty, zero odstępstw czy nietypowych warunków.

    marekz

  • 9. Data: 2007-07-18 22:45:53
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]
    > wysoki... Limit drugiej konkretniejszy ale nadal w ramach standardowego
    > pasma limitów dla tej karty, zero odstępstw czy nietypowych warunków.

    Czy nie bylo odstepstw , jesli nie masz dostepu do zrodla, to byc pewien nie
    mozesz ;).
    Jesli tak faktycznie dziala to albo tak doniosla nazwe nadali spotkaniu 2, 3
    analitykow, albo bardzo tam sie nudza ludzie od ryzyka ;).

    MK

  • 10. Data: 2007-07-18 23:36:44
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    > Jesli tak faktycznie dziala to albo tak doniosla nazwe nadali spotkaniu 2,
    > 3 analitykow, albo bardzo tam sie nudza ludzie od ryzyka ;).

    Albo i "posiedzeniu jednego analityka" nadali taką nazwę, co by klient z
    szacunkiem do banku się odnosił... Ale trzeba przyznać, że brzmi fajnie. :-)

    marekz