    From: "Maluch" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Odp: Pazerne BSK ...
    Date: Wed, 2 Jan 2002 16:00:26 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@195.94.213.84

    > Drugą sprawą jest nagłe wprowadzenie opłat za rachunki walutowe, które do tej
    > pory były bez opłat. Czy to jest zgodne z umową ? 5 złotych miesięcznie przy
    > żałosnym oprocentowaniu (jakieś ułamki rocznie) i praktycznie bez ŻADNYCH
    > możliwości operacji na takim koncie (tylko wpłaty i wypłaty) powoduje, że ta
    > oferta przebija swoją nieatrakcyjnością niejeden inny Bank Polski ...

    to na mnie tez dzis spadlo jak mlot na leb. Tym bardziej, ze specjalnie kilka dni
    wczesniej zalozylem w BSK konto walutowe w DEM i nic mi nie mowiono o zmianach w TPiO
    (wiem, ze czlowiek powinien byc czujny, ale ze az to do glowy im przyjdzie to nie
    moglem
    nawet sobie wymyslec). Pewnie postanowili zarobic te kilkadziesiat tys zlociszy na
    przewalutowaniu na klientach. Zdzierstwo i chamstwo. Jeszcze w styczniu zabieram
    stamtad
    moje Euro, ktore kosztowaly mnie 2,80 DEM :o(((
    Na pocieszenie zostaje mi satysfakcja, ze nie zarobia juz nic na przewalutowanich
    walut w
    strefie Euro.

    maluszek