    From: "Damian" <x...@o...PoLand>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Odp: [Lukas] - klopoty z rozliczaniem miesiecznym KK
    Date: Wed, 5 Feb 2003 12:50:04 +0100
    Sender: x...@o...pl@62.233.204.46

    > a co cie obchodzi to co oni maja w systemie ? Ty dostajesz wyciag i to
    jest
    > dla ciebie wyznacznik tego co nalezy splacic. Oni tez sa w stanie
    odtworzyc
    > ten wyciag wiec wiedza co na nim jest. To oni maja problem z systemem a
    nie
    > ty wiec niech oni ponosza za to konsekwencje. Uzytkuje karte Lucasa prawie
    2
    > lata i nie zdarzyl mi sie taki przypadek jak ty opisujesz.
    >
    > D.

    jezeli przykladowo masz wyciag na dzien 15.01.03 i obciazenie za ostatni
    miesiac 1000 zl
    a dzwonisz spytac sie np 20.01.03 o ten sam okres rozliczeniowy
    16.12.02-15.01.03 to mozesz miec wiecej niz 1000zl

    transakcje splywaja z opoznieniem... rekord to raz z conforamy mialem
    dopiero na 3 wyciagu operacje (super dla mnie)
    czesto sie tak zdarza, ale to nie jest zalezne od banku...
    na ostatnim wyciagu rowniez nie mam jednej operacji z 12.01.03 (WOŚP) ale na
    0800xxxxxx juz widnieje

    pytanie dlaczego naliczyli Ci 60 zl? 35 zeta (chyba tyle naliczaja za
    zwloke) + odsetki od okolo 1200 zl...dziwne