  • 51. Data: 2002-07-05 11:10:00
    Temat: Re: Karta na wakacje
    Od: "Jaroslaw Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci
    news:20020705105843.GC5165@diuna.pingwin.waw.pl...

    > Widzisz, a tak jak bys wyjal karte, koniecznie visa, koniecznie
    > wypukla, koniecznie z pekaosa i koniecznie rozliczana w dularach to
    > bys wszystko zalatwil.

    Zapomnailes jeszcze ze wczesniej musze blysnac "zlotem" oslepic kierowce i
    dopiero kupie bilet ;-)

    --
    JaKi

  • 52. Data: 2002-07-05 11:10:47
    Od: "andrew zacharewicz" <n...@p...onet.pl>

    > Ale czy ja temu przecze? KIelce sa opisane jako Lublin a Lublin jako
    Kielce
    > w msk.pl ;-)
    >
    > A swoja co chciales przez to powiedziec? ;-P

    potwierdzić coś:))

  • 53. Data: 2002-07-05 11:11:17
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Jul 05, 2002 at 01:10:00PM +0200, Jaroslaw Popiel wrote:

    > Zapomnailes jeszcze ze wczesniej musze blysnac "zlotem" oslepic kierowce i
    > dopiero kupie bilet ;-)

    Ale to chyba inna, pekaosa nie daje zlotych walutowych. Chyba.

    Ale co ja tam o wielkim swiecie wiem, nie mam clasica z pekasoa.

    --

    --w

  • 54. Data: 2002-07-05 11:12:05
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "andrew zacharewicz" <n...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ag3uoq$eif$1@news.onet.pl...

    > potwierdzić coś:))

    I dzis 3 raz ROTFL ;-)

    --
    JaKi

  • 55. Data: 2002-07-05 11:19:34
    Od: "Jaroslaw Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Ale to chyba inna, pekaosa nie daje zlotych walutowych. Chyba.

    No co za podly bank ;-) Wstydzili by sie ;-)

    > Ale co ja tam o wielkim swiecie wiem, nie mam clasica z pekasoa.

    Oj chyba AZ powinien nad Toba popracowac ;-) nie wiesz co tracisz ;-)

    --
    JaKi

  • 56. Data: 2002-07-05 11:21:40
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Jul 05, 2002 at 01:19:34PM +0200, Jaroslaw Popiel wrote:

    > Oj chyba AZ powinien nad Toba popracowac ;-) nie wiesz co tracisz ;-)

    Prosze, nie! Dwoch takich milosnikow pekaosa to juz za duzo.

    --

    --w

  • 57. Data: 2002-07-05 11:22:56
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Widzisz, a tak jak bys wyjal karte, koniecznie visa, koniecznie
    > wypukla, koniecznie z pekaosa i koniecznie rozliczana w dularach to
    > bys wszystko zalatwil.

    ROTFL :-)))) I jak tu nie wierzyc w reinkarnacje ? :-)))

  • 58. Data: 2002-07-05 11:30:43
    Od: "andrew zacharewicz" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości

    > Jak zmieniasz w trakcie warunki to sie moze okazac ze wlasnie jestes w
    > jugoslawi i nic karta nie zrobisz. Nawet visa. Nawet clasic. Nawet z
    pekaosa.

    w te rejony nie jeżdżę

  • 59. Data: 2002-07-05 11:33:20
    Od: "andrew zacharewicz" <n...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > Ale to chyba inna, pekaosa nie daje zlotych walutowych. Chyba.

    wydaje:
    - dolarowa nazywana walutowa debetowa (visa classic walutowa)
    - zlotowa nazywana zlotowa debetowa (visa classic zlotowa)
    - zlotowa(do eurokonta) charge nazywana concerto
    - zlotowa(do eurokonta vip) charge nazywana zlota concerto
    - zlotowa(do eurokonto...) charge mazywana visa platinum

  • 60. Data: 2002-07-05 11:40:32
    Temat: Odp: Karta na wakacje
    Od: "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik andrew zacharewicz <n...@p...onet.pl>
    w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:ag4033$hiq$...@n...onet.pl...

    [ciach!]
    > - zlotowa(do eurokonto...) charge mazywana visa platinum

    Nie charge tylko kredytowa.
    http://www.pekao.com.pl/indywidualni5s5.xml?/sid=35/
    lang=PL/005367-553893-27
    624