  • 1. Data: 2003-10-27 14:35:09
    Temat: Inteligo - oplaty
    Od: "zip" <z...@p...onet.pl>

    Mam konto w Inteligo od ponad 2 lat ,przez pewien czas mialem tak jakies
    pieniadze, ale od pol roku
    na koncie mam 0zl. Wiadomo ze jesli saldo konta jest <100zl to pobierana
    jest mieseczna oplata (chyba 6 zl).
    Teraz chce wplacic jakies pieniadze na to konto i powiedzmy wplace 300 zl ,
    to od tej kasy pobiora mi oplaty za 6 miesiecy ???

  • 2. Data: 2003-10-27 14:43:51
    Temat: Re: Inteligo - oplaty
    Od: "Kris Anrod" <anrod[WYTNIJ_TO]@wp.pl>

    > na koncie mam 0zl. Wiadomo ze jesli saldo konta jest <100zl to
    pobierana
    > jest mieseczna oplata (chyba 6 zl).

    opłata gdy na koncie jest 0 zł = 0 zł

    > Teraz chce wplacic jakies pieniadze na to konto i powiedzmy wplace 300
    zl ,
    > to od tej kasy pobiora mi oplaty za 6 miesiecy ???

    tak wiec nic Ci nie pobiorą.

    Kris

  • 3. Data: 2003-10-27 14:50:01
    Od: "qaz" <q...@...pl>

    Użytkownik "Kris Anrod" <anrod[WYTNIJ_TO]@wp.pl> napisał w wiadomości
    > pobierana
    >
    > opłata gdy na koncie jest 0 zł = 0 zł

    > zl ,
    >
    > tak wiec nic Ci nie pobiorą.
    >
    > Kris

    jasne, a zero to nie ponizej 100zł?
    pewnie ze moga pobrac, zreszta nawet jak bedziesz rozwiazywal umowe maja
    prawo sie o to upomniec.
    A jak masz zarejestrowany samochod lecz nim przez rok nie jezdziles to nie
    musisz placic oc?
    Pozdr

  • 4. Data: 2003-10-27 14:55:05
    Temat: Odp: Inteligo - oplaty
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

    Użytkownik qaz <q...@...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bnjbas$l2u$...@k...task.gda.pl...

    > jasne, a zero to nie ponizej 100zł?

    Jak nie wiesz, to nie pisz. W TOiP Inteligo jest wyraznie napisane, ze w
    przypadaku salda = 0 pln, oplata nie jest pobierana.

    Pozdr. michal

  • 5. Data: 2003-10-27 14:57:24
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

> [...]
    > oplata (chyba 6 zl). Teraz chce wplacic jakies pieniadze na to
    > konto i powiedzmy wplace 300 zl , to od tej kasy pobiora mi

    E, nie sądzę. Opłaty pobiera się w ustalonych terminach. Gdyby je
    pobrali, to miałbyś obecnie na koncie koło -40 złotych nielegalnego
    debetu (opłaty za odpowiednie miesiące plus karne odsetki)...

  • 6. Data: 2003-10-27 15:13:59
    Od: "qaz" <q...@...pl>

    Użytkownik "Michał Witkowski" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Jak nie wiesz, to nie pisz. W TOiP Inteligo jest wyraznie napisane, ze w
    > przypadaku salda = 0 pln, oplata nie jest pobierana.

    to jasne, ale znaczy tyle ze nie bedzie debetu, natomiast jak wplyna
    pieniadze to kto wie czy nie moga upomniec sie o swoje?
    Pozdr

  • 7. Data: 2003-10-27 15:18:46
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

    Użytkownik qaz <q...@...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bnjcnr$5l$...@k...task.gda.pl...

> [...]
    > to jasne, ale znaczy tyle ze nie bedzie debetu, natomiast jak wplyna
    > pieniadze to kto wie czy nie moga upomniec sie o swoje?

    OK, widze, ze troche oporny jestes, ale mam nadzieje, ze teraz wszystko sie
    wyjasni: (cytat z TOiP inteligo):

    "Opłaty miesięczne pobierane są jedynie z rachunków Klientów aktywnych.
    Przez Klienta aktywnego należy rozumieć posiadacza konta, którego średnie
    miesięczne saldo na wszystkich rachunkach konta za poprzedni okres
    miesięczny było większe od 0 PLN lub któremu został przyznany limit
    debetowy. "

    Pozdr. michal

  • 8. Data: 2003-10-27 15:36:05
    Od: "Artur Czeczko" <n...@e...one.pl>

    "Michał Witkowski" <m...@t...pl> wrote in message

    > "Opłaty miesięczne pobierane są jedynie z rachunków Klientów aktywnych.

    Jeśli użytkownik ubiegając się o przyznanie debetu dowiaduje się,
    że nie może go dostać, bo nie korzysta aktywnie z konta,
    to czy może ubiegać się o zwrot opłat miesięcznych?
    Coś mi się zdaje, że oni aktywne korzystanie z konta
    interpretują na swoją korzyść, w różnych sytuacjach
    różnie.

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 9. Data: 2003-10-27 15:41:58
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Artur Czeczko wrote:
> [...]
    > Coś mi się zdaje, że oni aktywne korzystanie z konta
    > interpretują na swoją korzyść, w różnych sytuacjach

    Pewnie, jeszcze odszkodowanie mu sie nalezy!
    No nie rozrozniasz "Klient aktywny", gdzie masz nawet definicje:
[...]

    od klienta korzystajacego aktywnie z konta?

    hint: korzystajacego

  • 10. Data: 2003-10-27 22:14:21
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    "qaz" <q...@...pl> wrote in message news:bnjcnr$5l$1@korweta.task.gda.pl...

    > to jasne, ale znaczy tyle ze nie bedzie debetu, natomiast jak wplyna
    > pieniadze to kto wie czy nie moga upomniec sie o swoje?
    > Pozdr

    Idź, załóż konto i wróć za miesiąc jak cie pobiorą (lub nie) prowizję.