  • 1. Data: 2003-10-27 07:47:08
    Temat: Kasa mieszkaniowa, a powiekszenie mieszkania
    Od: "Alter Nator" <a...@n...fls>

    Witam

    Mam mozliwosc dokupienia czesci sasiedniego lokalu i powiekszenia swojego
    mieszkania (oba spoldzielcze wlasnosciowe). Czy sfinansowanie tej operacji
    (zakup + przebudowa calosci) ze srodkow zgromadzonych w kasie mieszkaniowej
    umozliwi mi zachowanie ulg podatkowych wynikajacych z oszczedzania w KM ?

    Pozdrawiam
    AN

  • 2. Data: 2003-10-27 20:48:36
    Temat: Re: Kasa mieszkaniowa, a powiekszenie mieszkania
    Od: Karol <a...@u...poczta.onet.pl>

    Użytkownik Alter Nator napisał:

> [...]
    > umozliwi mi zachowanie ulg podatkowych wynikajacych z oszczedzania w KM ?

    IMHO tak.

    Karol