  • 1. Data: 2003-10-27 11:20:10
    Temat: wplata na poczcie
    Od: "Joanna" <y...@p...onet.pl>

    Witam,
    na poczcie zadaja (ponoc) podawania na wplacie (na konto bankowe) adresu
    osoby posiadajacej konto. Czy maja do tego prawo? Bank nie wymaga adresu.
    Pytam, bo bede potrzebowala podac numer konta, a z pewnych wzgledow nie chce
    podawac publicznie prywatnego adresu. Jednak wiele osob wplaca wlasnie na
    poczcie...

    Pozdrawiam,
    Joanna

  • 2. Data: 2003-10-27 11:22:18
    Temat: Re: wplata na poczcie
    Od: "Betinho" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Joanna" <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    chce
    > podawac publicznie prywatnego adresu. Jednak wiele osob wplaca wlasnie na

    Zalezy od poczty. Na mojej nie musze podawac bo babka w okienku mila. Ale na
    glownej musialem. Wymysl jakis adres, liczy sie numer konta

  • 3. Data: 2003-10-27 12:45:57
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bniv5d$5q$...@S...icm.edu.pl,
    Betinho <p...@w...pl>:
    > Użytkownik "Joanna" <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >>

    > Zalezy od poczty.

    "Prawo" jest rozne w roznych urzedach? ;)

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-10-27 15:39:05
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

> [...]

    chce
    > podawac publicznie prywatnego adresu. Jednak wiele osob wplaca wlasnie na

    AFAIK adresu nie trzeba. Jedynie adres nadawcy wpłaty.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 5. Data: 2003-10-27 19:43:07
    Od: "Betinho" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    > bniv5d$5q$...@S...icm.edu.pl,

    > "Prawo" jest rozne w roznych urzedach? ;)

    Nie, ale zalezy czy osoba na poczcie jest normalna czy trzyma sie kurczowo
    przepisow

  • 6. Data: 2003-10-28 01:00:15
    Od: "Yonnie" <r...@g...pl>

    To nie jest taki głupi wymysł, bo podobno nie przyjmują zlecenia jeżeli dane
    nie zgadzają sie z nr konta - a to już całkiem pożyteczna funkcja...

    Yonnie