  • 11. Data: 2018-12-30 11:59:59
    Temat: Re: Odnowienie lokaty w IB.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Arek a...@p...onet.pl.usun_cde ...

    > PS. Gdzieś wyczytałem, że na początku listopada ABW chciało
    > z doskoku zwinąć Czarneckiego. Namierzyli brykę ale w samochodzie
    > były tylko jego komórki :) Za chwilę już było za głośno i nie
    > wypadało.

    Mysle ze nikt nie ma watpliwości, ze Czarnecki nie robi tego z dobroci
    serca i dbałosci o przestrzeganie przepisów.
    Możliwe ze wrecz uprzedził ruch przeciwnika.

    Ale chyba nikt nie ma watpliwści, ze rzeczywiście go szantarzowano
    sugerujac zatrudnienie byle jakiego prawnika za niebyle jakie
    pieniadze... :(

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,

  • 12. Data: 2018-12-30 12:35:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 30 Dec 2018 10:59:59 GMT, Budzik napisał(a):
> [...]
    >
    > Ale chyba nikt nie ma watpliwści, ze rzeczywiście go szantarzowano
    > sugerujac zatrudnienie byle jakiego prawnika za niebyle jakie

    Ze propozycja padla to raczej nie ma watpliwosci, ale to byl luty,
    Jakis slaby ten szantaz.

    No chyba ze ... "jest taki projekt ustawy ..."

    Projekt nawiasem mowiac wszedl w zycie, ale wydaje mi sie, ze o
    przejmowaniu bankow to bylo juz za poprzedniej wersji.

    J.

  • 13. Data: 2018-12-30 14:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ze propozycja padla to raczej nie ma watpliwosci, ale to byl luty,
    > Jakis slaby ten szantaz.

    W jakim sensie słaby?
    Ze w marcu powinno byc przejecie?

    > No chyba ze ... "jest taki projekt ustawy ..."
    >
    > Projekt nawiasem mowiac wszedl w zycie, ale wydaje mi sie, ze o
    > przejmowaniu bankow to bylo juz za poprzedniej wersji.

    Diabeł jak zwykle tkwi w szczegołach.
    Przejmowanie banków z kłopotami finansowymi to rzeczywiście nic nowego.
    To tylko tło przeciez...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    H. Jackson Brown, Jr.