  • 1. Data: 2018-11-30 17:22:55
    Temat: Logika wg Mille
    Od: neoniusz <n...@g...com>

    Wycofałem środki z KO (2.7%). Laska dzwoni następnego dnia i proponuje super
    atrakcyjną lokatę 2.4% Odmówiłem a ta jeszcze pyta dlaczego :D Coś się tym botom w
    głowie zacięło? :D

  • 2. Data: 2018-11-30 18:58:57
    Temat: Re: Logika wg Mille
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2018-11-30 o 17:22, neoniusz pisze:
    > Wycofałem środki z KO (2.7%). Laska dzwoni następnego dnia i proponuje super
    atrakcyjną lokatę 2.4% Odmówiłem a ta jeszcze pyta dlaczego :D Coś się tym botom w
    głowie zacięło? :D

    ale gdybyś wpłacił na KO to nadal miałbyś te 2,7?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2018-12-01 21:56:37
    Od: neoniusz <n...@g...com>

    On Friday, November 30, 2018 at 6:58:57 PM UTC+1, RobertS wrote:
    atrakcyjną lokatę 2.4% Odmówiłem a ta jeszcze pyta dlaczego :D Coś się tym botom w
    głowie zacięło? :D

    > ale gdybyś wpłacił na KO to nadal miałbyś te 2,7?

    Tak, promocje mam jeszcze na ponad 2 miesiace. Wyrzucilem wszystko o IB, bo sie
    bardziej oplacalo.