  • 1. Data: 2008-09-13 11:50:25
    Temat: Oddziały banku "atrapy"
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Czy spotkaliście się z bankami atrapami, które owszem i są, ale albo
    zamknięte, albo nic się nie da załatwić, bo to placówka o ograniczonym
    zakresie operacyjnym, a jest lokal i szyld przy głównej ulicy w mieście ?

    Podobno to tani sposób na reklamę.
    Czynsz + utrzymanie w skali miesięcznej, to i tak taniej niż 30 sek.
    reklamy w TV, a skuteczniej niż plakat na tablicy billboard-owej

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Taxi w Warszawie: http://grupy.3mam.net/taxi/

  • 2. Data: 2008-09-13 13:43:31
    Temat: Re: Oddziały banku "atrapy"
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@m...www.pl> wrote in message
> [...]
    > Czynsz + utrzymanie w skali miesięcznej, to i tak taniej niż 30 sek.
    > reklamy w TV, a skuteczniej niż plakat na tablicy billboard-owej

    Taaa... skoro to glowna ulica to czynsz za m2 wyniesie, w zaleznosci od
    miasta, od 80 do 200 euro. Netto oczywiscie. Do tego jeszcze zatrudnienie
    co najmniej 3 pracownikow, jakies dodatkowe oplacy zwiazane z ochrona,
    uslugami telekomunikacyjnymi itp. No i jeszcze kilkaset tys. na wyposazenie
    lokalu. Faktycznie tani pomysl na reklame ;). A do tego jaki zasieg ;).

    MK

  • 3. Data: 2008-09-13 17:04:11
    Temat: Re: Oddziały banku
    Od: " " <n...@N...gazeta.pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl> napisał(a):

    > Czy spotkaliście się z bankami atrapami, które owszem i są, ale albo
    > zamknięte, albo nic się nie da załatwić, bo to placówka o ograniczonym
    > zakresie operacyjnym, a jest lokal i szyld przy głównej ulicy w mieście ?

    Atrapa? Zamknieta? To w chwili obecnej ALIOR Bank :)

    Odrobine powazniej: miałeś chyba na myśli 'placówki bankowe',takie z
    karton-gipsu, bo banków to u nas b. mało. I jak są, to pracują normalnie.
    Można p*+*-rzyjść i wypłacić od ręki nawet 30000 PLN. W placówkach bankowych
    problemy bywaja i z 10000 PLN.

    Zupełnie powaznie: przykładem atrap, spelniajacych role reklamy sa dla mnie
    lokale z logo mBank (mKioski). Chcialem tam uaktualnić nr telefonu -
    uslyszalem,ze najlepiej to zrobić przez mLinie - bo załatwiając to przez
    mKiosk bede czekal min. 14 dni.