  • 1. Data: 2008-09-12 22:34:12
    Temat: mBank w Pruszkowie :-)
    Od: "mPruszków" <g...@o...pl>

    mBank zainstalowal się w Pruszkowie :) Al. Armii Krajowej 36 dziś widziałem :)

  • 2. Data: 2008-09-13 07:19:38
    Temat: Re: mBank w Pruszkowie :-)
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "mPruszków" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > mBank zainstalowal się w Pruszkowie :) Al. Armii Krajowej 36 dziś
    > widziałem :)

    Teraz pora na Wołomin. Będą mieli ekstra target dla nowej karty. :-) Wiidać,
    że marketing tam nie śpi.

    marekz

  • 3. Data: 2008-09-13 07:21:42
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "mPruszków" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > mBank zainstalowal się w Pruszkowie :) Al. Armii Krajowej 36 dziś
    > widziałem :)

    Teraz pora na Wołomin. Będą mieli ekstra target dla nowej karty. :-) Widać,
    że marketing tam nie śpi.

    marekz

  • 4. Data: 2008-09-13 08:08:39
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    MarekZ pisze:
    > Użytkownik "mPruszków" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Teraz pora na Wołomin. Będą mieli ekstra target dla nowej karty. :-)
    > Widać, że marketing tam nie śpi.

    Przynajmniej odpadnie problem nieczynnych, zapchanych pieniedzmi
    wplatomatow ;)

  • 5. Data: 2008-09-13 10:54:57
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    krzysztofsf napisał(a):
    > Przynajmniej odpadnie problem nieczynnych, zapchanych pieniedzmi
    > wplatomatow ;)

    Akurat z Pruszkowa do centrum Warszawy to sie przewaznie jedzie szybciej
    niz z niektorych dzielnic "warszawskich" - WKD tzw. metro naziemno. IMO
    jest wiec to calkiem niezle miejsce do zamieszkania, a skoro otworzyl
    sie tam mBank to ja osobiscie juz sie tam wyprowadzam, bo tylko na to
    czekalem :)

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2008-09-13 14:29:57
    Od: "mPruszków" <g...@o...pl>

    Dokładnie tak jak napisales :) dojazdy trzy razy szybsze niz ze wspaniałej
    Warszawskiej Białołeki :))) dojazdy WKD i Pociagiem szybko, zreszta jak
    zrobili te dwa widukty na alejach duzo sie poprawilo teraz brakuje jeszce
    jednego na skrzyzowaniu z Łopuszanska a i samochodem bedzie sie szybciej
    dojezdzac niz z Mokotowa, moge sie nawet zalozyc ze tak bedzie jesli wiadukt
    powstanie a juz zaczynaja budowac Polecam Pruszków :)

  • 7. Data: 2008-09-17 20:43:43
    Od: monowalker <m...@n...pamietam.mai.la>

    MarekZ pisze:
    > Użytkownik "mPruszków" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Teraz pora na Wołomin. Będą mieli ekstra target dla nowej karty. :-)
    > Widać, że marketing tam nie śpi.

    W Wołominie jest już od co najmniej kilku miesięcy. ;)