  • 11. Data: 2007-10-26 20:39:11
    Temat: Re: Odbieram KK ING
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Mithos pisze:

    > Raz. Z tego co jednak czytalem na pbb to jednak jest to dostyc powszechne.

    Może być, choć moim zdaniem tu jest naturalna nadreprezentacja
    pechowców. Bo jak wszystko działa, to o czym pisać?

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 12. Data: 2007-10-27 05:55:03
    Od: - <...@...a>

    Dnia Fri, 26 Oct 2007 22:24:45 +0200, Pete napisał(a):

    > Jestem drugim pechowcem - ponad miesiąc po 3 interwencjach (oddział i
    > poczta wewn.)

    I ja, i ja :) Przy otwieraniu rachunku - "OK, jutro będzie podgląd karty".
    Po tygodniu rozeźlony dzwonię - "już odpalamy". Faktycznie, odpalili,
    działało tydzień i przestało. Dalej nie wiem, bo wywaliłem kartę i OKO.

  • 13. Data: 2007-10-27 07:20:43
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    yayco napisał(a):
    > Może być, choć moim zdaniem tu jest naturalna nadreprezentacja
    > pechowców. Bo jak wszystko działa, to o czym pisać?

    Jak wiec sam widzisz (wystarczy poczytac opinie osob, z tego watku) nie
    dziala to tak jak powinno.

    --
    Mithos

  • 14. Data: 2007-10-27 07:26:36
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    yayco wrote:

    > Może być, choć moim zdaniem tu jest naturalna nadreprezentacja
    > pechowców. Bo jak wszystko działa, to o czym pisać?

    Mnie też przez tydzień nie działało, a nie pisałem.
    Tacy też są.

  • 15. Data: 2007-10-27 07:29:30
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Bogdan B. pisze:

    > Mnie też przez tydzień nie działało, a nie pisałem.
    > Tacy też są.

    OK, ja zatem mam szczęście. Dobre i to

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 16. Data: 2007-10-27 17:32:27
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Jacek"

    > Ja majac juz wczesniej konto w ING wyrobilem sobie vise przedplacona
    > i karta
    > byla widzoczna online od razu gdy tylko wrocilem do domu.

    w piątek kupiłem sobie tez taką VE (nareszcie wyprodukowali świeże z
    terminem 24 mies) i do istniejącego podglądu on-line podpieli mi na
    miejscu w oddziale.
    Po chwili ja na konto karty wplacilem 24 zl za cale 24 miesiące, a
    opłate pani pobrala z już zasilonego konta.
    Karta i PIN jeszcze nie wyjęte z kopert a w interneciu już widoczna
    i z obrotami :-)
    *** blad ***

  • 17. Data: 2007-10-29 20:21:58
    Od: "Michał R." <m...@s...pl>

    niuestety mają rację

    baba w banku mowila i zarzekała się ze od razu bedzie widoczna niestety

    mija prawie tydzień i nic dziadostwo

  • 18. Data: 2007-10-29 20:49:42
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Michał R. pisze:
    > niuestety mają rację
    >
    > baba w banku mowila i zarzekała się ze od razu bedzie widoczna niestety
    >
    > mija prawie tydzień i nic dziadostwo

    OK, kajam się i popiołem głowę posypuję.
    Po prostu jestem farciarz, albo się tej pani, co pracuje w oddziale na
    ulicy Zwycięzców spodobała moja przechodzona uroda.

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 19. Data: 2007-10-30 15:54:57
    Od: "MT" <s...@d...null>

    Mialem KK ING ponad 3 lata i nigdy nie bylo obslugi przez INET tylko i
    wylacznie telefon nie bylaza darmo byla droga i do tego nie mozna bylo jej
    powiazac z rachunkiem firmowym do szybkiej splaty pod koniec miesiaca
    przyuchodzil formularz wplaty jak sie spoznilem to kara 44zl zrezygnowalem z
    karty splacilem debet a tu kara 44zl za nietrminowa splate 2zl odsetek ktore
    gdzies tam zalegaly .
    Nigdy wiecej KK ING

  • 20. Data: 2007-10-30 18:10:58
    Od: yayco <y...@n...pl>

    MT pisze:
> [...]
    > zrezygnowalem z karty splacilem debet a tu kara 44zl za nietrminowa
    > splate 2zl odsetek ktore gdzies tam zalegaly .

    Czasy się zmieniają. Teraz jest obsługa internetowa o ile masz inne
    konto (np darmowe OKO), przy odpowiednich obrotach karta nic nie
    kosztuje, a kursy za granicą należą do najlepszych.
    Niestety nadal są odsetki za nieterminowe spłaty. Tak jak wszędzie.

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****