  • 1. Data: 2004-10-19 06:58:58
    Temat: mBank - bekowy bank :-)
    Od: GideoN <z...@p...pl>

    juz 3 miesiac sie zaczal jak zalozylem sobie tam konto, a ciagle nie mam
    pelnej aktywacji :-) ciekawe ile to u nich jeszcze potrwa :-)

    --
    GideoN

    Cry 'Havock' and let slip...the dogs of war

  • 2. Data: 2004-10-19 07:36:15
    Temat: Re: mBank - bekowy bank :-)
    Od: Human Being <p...@p...onet.pl>

    GideoN wrote:

    > juz 3 miesiac sie zaczal jak zalozylem sobie tam konto, a ciagle nie mam
    > pelnej aktywacji :-) ciekawe ile to u nich jeszcze potrwa :-)

    Już czwartej osobie pomagam założyć tam konto i najdłużej trwało to 3
    tygodnie. Ciekawe ilu jeszcze osobom pomogę aż dojdę do tak długiego
    wyniku ;-)

    --
    Pozdrawia P.I.T.E.R,
    Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair

  • 3. Data: 2004-10-19 07:46:47
    Od: Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl>

    *GideoN* napisał(a):

    > juz 3 miesiac sie zaczal jak zalozylem sobie tam konto, a ciagle nie mam
    > pelnej aktywacji :-) ciekawe ile to u nich jeszcze potrwa :-)

    W moim przypadku wszystko trwało miesiąc. Wszystko oznacza: rejestracja
    przez www, po tygodnku przyszły dokumenty, po dwóch tygodniach od
    odesłania podpisanej umowy - pełna aktywacja konta, po tygodniu od
    zamówienia karta do eKonta zjawiła się w mej skrzynce pocztowej :)

    BTW - może ktoś wie orientacyjnie ile trwa procedura zamknięcia rachunku
    w BZWBK?

    Gree

  • 4. Data: 2004-10-19 07:48:13
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > BTW - może ktoś wie orientacyjnie ile trwa procedura zamknięcia
    > rachunku w BZWBK?

    6 tygodni - tyle trwa wypowiedzenie umowy.

  • 5. Data: 2004-10-19 08:04:59
    Temat: [OT]Re: mBank - bekowy bank :-)
    Od: "August" <@www.augustowski.org>

    W artykule news:cl2gvc$m18$1@news.onet.pl grupowicz Glenn napisał:

    > 6 tygodni - tyle trwa wypowiedzenie umowy.

    (Podepne do watku jesli mozna.)
    A jaka jest konsekwencja trzymania sumy 0zł i naliczania przez bank (bzwbk)
    co miesiąc opłaty kontowej(np. 2.50zł). Wezwania do zapłaty po jakim czasie?

    --
    S pozdravem,
    August

  • 6. Data: 2004-10-19 08:34:10
    Temat: Re: [OT]Re: mBank - bekowy bank :-)
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > (Podepne do watku jesli mozna.)
    > A jaka jest konsekwencja trzymania sumy 0zł i naliczania przez bank
    > (bzwbk) co miesiąc opłaty kontowej(np. 2.50zł). Wezwania do zapłaty
    > po jakim czasie?

    Nie wiem, ale po co Ci to? Takie postępowanie może się dla Ciebie skończyć
    niezbyt przyjemnie - zostaniesz wciągnięty na listy niesolidnych i jak
    będziesz się starał o kredyt, to go po prostu nie dostaniesz. I dopiero
    będzie krzyk ;-)

  • 7. Data: 2004-10-19 08:46:55
    Od: GideoN <z...@p...pl>

> [...]
    > odesłania podpisanej umowy - pełna aktywacja konta, po tygodniu od
    > zamówienia karta do eKonta zjawiła się w mej skrzynce pocztowej :)

    a ja wcale nie mowie ze to nie jest mozliwe do osiagniecia szybciej, ale
    poniewaz ja troche w to wbijam, to tyle trwa. A bank wbija w to jeszcze
    bardziej niz ja :-) juz mi przyslali 3 umowe do podpisania, dwie juz im
    wyslalem :-) ale jak to w mBanku, napieprzone maja tak, ze sami teraz
    nie wiedza czy ja im dobre odeslalem i dlatego 3 mi przyslali, smiechu
    warty ten bank :-) a szczegolnie proces zakladania konta :-)

    no dobra mam chwilke czasu to napisze co i jak :

    1. zalozylem sobie poprzez internet konto (poszlo nawet sprawnie)
    2. po jakichs 2 tygodniach przyszedl list z tymczasowym identyfikatorem
    i z lista kodow (tragedia ta lista kodow mbankowa, dobrze ze na papierze
    toaletowymnie przysylaja)
    3. zalogowalem sie, ustawilem sobie hasla telefoniczne i tam w ogole
    wszystko. (tez poszlo niezle)
    4. minely 2 tygodnie i nie przyszla umowa, wiec sobie pomyslalem ze
    skontaktuje sie z jakims guru (pracownikeim banku)
    5. zalogolwalem sie na tego mczata czy jakostak, pan myslal z 30 minut i
    powiedzial ze musze zadzwonic do konsultanta telefonicznego (luzik mi
    tam sie nie spieszylo i tak sie nudzilem akuratnie)
    6. zadzwonilem (dodzwonilem sie po 10 min, czyli ok) mila pani
    oczywiscie powiedziala ze umowe juz daaawno wyslali. no ale wysla
    duplikat i zebym im odeslal. (ucieszylem sie bo juz prawie prawie)
    7. po 3 dniach od telefonu przyszla umowa (jeeeeeeeeeeeeee). Zebralem
    sily, narobilem kser dowodu itd podpisalem wszystko i poszedlem na
    poczte gdzie wyslalem umowe.
    8. 2 dni po wyslaniu umowy przyszla druga umowa :-) (domyslilem sie ze
    tamta ktora przyszla, to byla ta pierwsza ktora raczyla dotrzec do mnie
    po miesiacu :-) ) no ale wbilem w to.
    9. okazalo sie ze zle sie stalo ze wyslalem tamta umowe, bo oni wyslali
    mi duplikat, czyli ta druga umowe i to ja powinienem wyslac. wiec
    poszedlem i wyslalem.
    10. minal kolejny prawie miesiac. i nagle okazuje sie ze oni mi wyslali
    teraz 3 umowe, bo costam costam :-)

    Tylko niech sie mi tu zakochani w mBanku nie oburzaja, pisze jak jest,
    zupelnie nie narzekam, bo to i tak dla kaprysu otwieram konto. pewnie
    duzo mojej winy w tym ze to tyle trwa, ale zastanawia mnie fakt, ze
    jezeli klient zdeczko "leniwy" itd, to bank ma zupelnie w dupie to czy
    klient zalozyl poprawnie juz to konto czy nie, czy wplaca pieniadze,
    dokonuje transakcji, czy nie :-)

  • 8. Data: 2004-10-19 08:49:40
    Od: "August" <@www.augustowski.org>

    W artykule news:cl2jlf$70h$1@news.onet.pl grupowicz Glenn napisał:

> [...]
    > niezbyt przyjemnie - zostaniesz wciągnięty na listy niesolidnych i jak
    > będziesz się starał o kredyt, to go po prostu nie dostaniesz. I dopiero

    Nie "po co mi to", bo konto bylo co uzywane do niedawna. Jednakze z drugiej
    czesci wypowiedzi juz sam wydedukowalem co powinienem zrobic ;->
    I dalej, jaki jest status tego konta,jesli wplywy na nie zaczalbym kierowac
    ponownie za np. 2 lata. Bank nalicza sobie spokojnie frycowe, a gdy
    pieniadze wplyna ponownie na konto odliczy od salda zalegle oplaty
    (+odsetki?). Pytanie jest nastepujace: Jak dlugo moge tak postepowac, aby
    nie latac co miesiac z 2,50zł do banku?

    --
    S pozdravem,
    August

  • 9. Data: 2004-10-19 09:19:31
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    > kierowac ponownie za np. 2 lata. Bank nalicza sobie spokojnie
    > frycowe, a gdy pieniadze wplyna ponownie na konto odliczy od salda

    Tak. Na dodatek będą to odsetki od niedozwolonego debetu, bo przecież umowy
    z bankiem o dopuszczalny debet nie masz.

    >Pytanie jest nastepujace: Jak dlugo moge
    > tak postepowac, aby nie latac co miesiac z 2,50zł do banku?

    Jak długo? Aż komornik do Ciebie zajrzy ;-) ? Pytanie "po co Ci to"
    pozostaje aktualne. Jeżeli teraz konta nie potrzebujesz a będziesz
    potrzebował za 2 lata, to zamknij je teraz a potem ponownie otwórz. A jeżeli
    z jakichś niewytłumaczalnych powodów to rozwiązanie Ci nie odpowiada, to
    wpłac na konto kwotę, która pokryje opłaty za te 2 lata.

  • 10. Data: 2004-10-19 09:42:20
    Od: "August" <@www.augustowski.org>

    W artykule news:cl2m8g$k6m$1@news.onet.pl grupowicz Glenn napisał:

    > Jak długo? Aż komornik do Ciebie zajrzy ;-) ? Pytanie "po co Ci to"
    > pozostaje aktualne.

    Bardzo rzadko (co 1-1,5 roku), ale czasem pieniadze splywaja z innych czesci
    swiata, a ja nie mam mozliwosci poinformowac o tym tych podmiotow.

    > Jeżeli teraz konta nie potrzebujesz a będziesz
    > potrzebował za 2 lata, to zamknij je teraz a potem ponownie otwórz.

    No ale numer,
    anyway rozejrze sie czy nie da sie przekwalifikowac na konto bez oplat (ale
    ZTCW w BZWBK bez regularnych wplywow chyba nie).

    > jeżeli z jakichś niewytłumaczalnych powodów to rozwiązanie Ci nie
    > odpowiada, to wpłac na konto kwotę, która pokryje opłaty za te 2 lata.

    Dzieki.

    Natomiast na ogolnienie mojego pytania nadal nie znam odpowiedzi. Jak dlugo
    banki w Polsce (mniej wiecej, zdaje sobie sprawe ze moze byc bardzo roznie,
    a czesciowo nawet nieokreslone) toleruja 0zl na platnych kontach i
    niedozwolony debet.

    --
    S pozdravem,
    August