  • 1. Data: 2004-10-19 06:25:38
    Temat: BIK a karty kredytowe.
    Od: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>

    Wczoraj pierwszy raz otrzymałem raport z BIK-u i zaskoczyło mnie, że na
    raporcie nie ma żadnych informacji o posiadanych kartach kredytowych. Czy
    banki nie przesyłają do BIK-u żadnych informacji o kartach?

    Pozdrawiam.
    Adam Gentler

  • 2. Data: 2004-10-19 06:41:57
    Temat: Re: BIK a karty kredytowe.
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Tue, 19 Oct 2004 08:25:38 +0200, "Adam Gentler"
    <a...@n...bankier.pl> wrote:

    >Wczoraj pierwszy raz otrzymałem raport z BIK-u i zaskoczyło mnie, że na
    >raporcie nie ma żadnych informacji o posiadanych kartach kredytowych. Czy
    >banki nie przesyłają do BIK-u żadnych informacji o kartach?

    A jakich banków KK posiadasz ? :))

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

  • 3. Data: 2004-10-19 07:22:44
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-10-19 08:25, Użytkownik Adam Gentler napisał:
    > Wczoraj pierwszy raz otrzymałem raport z BIK-u i zaskoczyło mnie, że na
    > raporcie nie ma żadnych informacji o posiadanych kartach kredytowych. Czy
    > banki nie przesyłają do BIK-u żadnych informacji o kartach?

    Poza BZ-WBK chyba nie wysyłają.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 4. Data: 2004-10-19 07:24:56
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-10-19 08:25, Adam Gentler wrote:
    > Wczoraj pierwszy raz otrzymałem raport z BIK-u i zaskoczyło mnie, że na
    > raporcie nie ma żadnych informacji o posiadanych kartach kredytowych. Czy
    > banki nie przesyłają do BIK-u żadnych informacji o kartach?
    Przesyłają
    BZWBk - przesłał komplet danych
    Rajfi - nie przesłał nic (karta "z zamiany")
    mBank - przesłał komplet
    BPH - przesłał zapytanie gdy się starałem o kartę
    KJ

  • 5. Data: 2004-10-19 07:32:55
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-10-19 09:24, Użytkownik Kamil Jońca napisał:

    > Przesyłają
    > BZWBk - przesłał komplet danych

    No ten to wszystko wysyła i czasami nawet aktualizuje na bieżąco ;>

    > Rajfi - nie przesłał nic (karta "z zamiany")

    Bo Raifi nie sprawdza niczego w BIK (AFAIR nie mają umowy, tylko MIG-BR).

    > BPH - przesłał zapytanie gdy się starałem o kartę

    Zapytanie to nic strasznego:)
    Większość Banków "wrzuca" delikwenta do BIK dopiero jak ten nie
    potrafi korzystać z karty ;)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 6. Data: 2004-10-19 08:03:07
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-10-19 09:32, Marcin Nowakowski wrote:
    [...]

    > Zapytanie to nic strasznego:)
    > Większość Banków "wrzuca" delikwenta do BIK dopiero jak ten nie potrafi
    > korzystać z karty ;)
    Brednie. Jeśli bank wysłał zapytanie, to później musi wrzucić do BIK, po
    co to zapytanie było (w szczgólności, że to bylo o kartę) i czy kredyt
    (=karta) został przyznany czy nie.
    KJ

  • 7. Data: 2004-10-19 08:23:18
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-10-19 10:03, Użytkownik Kamil Jońca napisał:
    > On 2004-10-19 09:32, Marcin Nowakowski wrote:
    > [...]
    >
    > Brednie.

    To ciekawe co piszesz...

    > Jeśli bank wysłał zapytanie, to później musi wrzucić do BIK, po
    > co to zapytanie było (w szczgólności, że to bylo o kartę) i czy kredyt
    > (=karta) został przyznany czy nie.

    A to jeszcze ciekawsze...
    Złe banki, mnie nie wrzucili mimo zapytań.
    A co powiesz na sytuację, kiedy po wysłaniu zapytania jest odmowa? Bo
    nie ma w BIK pozycji "kredyt nie został przyznany".

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 8. Data: 2004-10-19 08:36:54
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-10-19 10:23, Marcin Nowakowski wrote:
    [...]

    > A to jeszcze ciekawsze...
    > Złe banki, mnie nie wrzucili mimo zapytań.
    > A co powiesz na sytuację, kiedy po wysłaniu zapytania jest odmowa? Bo
    > nie ma w BIK pozycji "kredyt nie został przyznany".
    Czyli nie ma pozycji kredyt. Gdybyś dostał kredyt, to musiałby on być.
    KJ

  • 9. Data: 2004-10-19 17:43:23
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-10-19 10:36, Użytkownik Kamil Jońca napisał:
    > Czyli nie ma pozycji kredyt. Gdybyś dostał kredyt, to musiałby on być.

    I jaki to ma związek z kartami? Zdecydowana większość banków (a na
    pewno Citi, BPH, Raiffi, Pekao, PKO) nie wrzuca info o tym że masz
    kartę, mimo zapytania o nią. Możesz to wyjaśnić? Bo z tego co piszesz,
    to by oznaczało, że nie mam kart...

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 10. Data: 2004-10-19 18:00:15
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia Tue, 19 Oct 2004 19:43:23 +0200,
    osoba podpisana: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>
    napisała:

    > I jaki to ma związek z kartami? Zdecydowana większość banków (a na
    > pewno Citi, BPH, Raiffi, Pekao, PKO) nie wrzuca info o tym że masz

    Czekaj
    1. Masz kartę np.BPH ?
    2. Masz pozycję zapytanie o np. karte przez BPH
    3. I nie masz pozycji opisującej kartę kredytow BPH

    Bo jeśli nie ma zapytania i nie ma karty to jest to zrozumiałe.
    > kartę, mimo zapytania o nią. Możesz to wyjaśnić? Bo z tego co piszesz,
    > to by oznaczało, że nie mam kart...
    Albo, że banki się do tego nie stosują, ale to by było bardzo dziwne....
    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    "In order to form an immaculate member of a flock