  • 1. Data: 2002-05-26 18:44:04
    Temat: [OT] Rachunek z NOM - pytanie
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Mam takie pytanie, czy razem z tym rachunkiem jest jakis billing (mam
    normalnie zamowiony w TPSA co miesiac) Bo tak mysle, ze jak nie bedzie to
    jestem ugotowany.... :)

    --
    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-05-26 18:50:21
    Temat: Re: [OT] Rachunek z NOM - pytanie
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Infolinia czynna jest całą dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku.
    Całkowity
    > koszt połączenia to wartość jednej jednostki taryfikacyjnej - zgodnie z
    > cennikiem operatora lokalnego.

    Od jutra labo pojutrze bedzie mozna dzwonic i prosic o billing :)
    Odetchnalem...

  • 3. Data: 2002-05-26 18:55:32
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Mam takie pytanie, czy razem z tym rachunkiem jest jakis billing (mam
    > normalnie zamowiony w TPSA co miesiac) Bo tak mysle, ze jak nie bedzie to
    > jestem ugotowany.... :)

    Infolinia: 0 801 10 44 00

    Infolinia czynna jest całą dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku. Całkowity
    koszt połączenia to wartość jednej jednostki taryfikacyjnej - zgodnie z
    cennikiem operatora lokalnego.

    Maciej

  • 4. Data: 2002-05-26 19:58:20
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    AMRA <a...@a...com> pisze:

    > Od jutra labo pojutrze bedzie mozna dzwonic i prosic o billing :)
    > Odetchnalem...

    Czyli domyslnie nie przysyłają, bez zamówienia znaczy, tak? Tylko
    zestawienie zbiorcze?

  • 5. Data: 2002-05-26 20:31:47
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Czyli domyslnie nie przysyłają, bez zamówienia znaczy, tak? Tylko
    > zestawienie zbiorcze?

    A w sumie to jeszcze nie wiedza - ale mnie i tak bedzie zbiorcze
    interesowalo, wiec...

  • 6. Data: 2002-05-28 07:23:30
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@p...onet.pl>

    > Mam takie pytanie, czy razem z tym rachunkiem jest jakis billing (mam
    > normalnie zamowiony w TPSA co miesiac) Bo tak mysle, ze jak nie bedzie to
    > jestem ugotowany.... :)

    Jest tylko rozbicie na poszzcególne miesiące. Widok faktury można znaleźć na
    www.telefonia.skonet.pl w dziale osobliwości, a na stronie głównej wzór
    reklamacji w części dotyczącej także zasad pobierania opłat niezgodnym z
    regulaminem NOM.

    Telesfor Baudot (T...@p...onet.pl)
    http://tele2001.republika.pl