    From: "olo" <k...@t...usunto.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [OT] Pobranie pieniędzy przez firmę Stolica
    Date: Fri, 11 Apr 2003 13:02:29 +0200

    Dotychczas zawsze wysyłałem towar za pobraniem poprzez Pocztę Polską -
    czasami wkurzała mnie ich opieszałość - bo zdarzało sie że czekałem na
    pieniędze nawet 10 dni
    - choć ostatnio PP mocno sie poprawiła i przeważnie w ciągu 4-5 dni mam
    pieniądze na koncie

    Ostatnio jednak kilku klientów chciało koniecznie przesyłek za pobraniem
    poprzez kurierów Stolicy
    Myślałem w swojej naiwności że w sumie to dobrze bo skoro ta firma
    błyskawicznie dostarcza przesyłki to tak samo jest ze zwrotem pobrania do
    mnie.

    Tymczasem to co robi firma Stolica to bezczelne aroganckie kredytowanie
    swojej działalności z pieniedzy klientów !!
    Jak inaczej można nazwać fakt że przesyłka wysłana 12 marca, odebrana 13
    marca przez klienta (potwierdziłem to również w firmie Stolica) tymczasem
    pieniądze na moim koncie pojawiają się 4 kwietnia !!!!
    Druga przesyłka wysłana 23 marca - pieniędzy na koncie nie mam do dnia
    dzisiejszego - pani informuje mnie tylko że standardowo pieniądze są
    przelewane po 14 dniach roboczych - ja rozumiem że gdyby ktos nie odebrał
    przesyłki itd. Ale przesyłka jest dostarczona na następny dzień a firma
    Stolica od tego momentu ma u mnie krótkoterminową nieoprocentowaną linię
    kredytową.
    Biorąc pod uwagę ilość przesyłek które obsługują - to obracają w ten sposób
    pewnie całkiem sporą ilością cudzych pieniędzy.

    Ja osobiście nie skorzystam już nigdy z ich usług -