  • 1. Data: 2009-04-08 05:04:23
    Temat: [OT] Jak pojąć giełdę?
    Od: "Amber" <a...@w...pl>

    Witam.
    Chciałbym pojąć zasady i zrozumieć zasady inwestowania na GPW, a może w
    przyszłości coś zainwestować;)

    Możecie mi polecić jakieś konkretne i sprawdzone strony www oraz książki,
    gdzie będzie to rzetelnie przedstawione.

    Po tegorocznym kryzysie zafascynowało mnie jak wielu ludzi traciło fortunę w
    kilka chwil i chciałbym zrozumieć zasady inwestowania na giełdzie. Moja
    obecna wiedza jest znikoma. Skończyłem co prawda studia ekonomiczne ale
    bardziej kręciła mnie wtedy rachunkowość niż giełda - a to za dużo wspólnego
    nie ma!
    Staram się oglądać w TV programy biznesowe ("Plus minus" itp. lecz i tak
    tego nie rozumiem jeszcze ;))

  • 2. Data: 2009-04-08 06:22:26
    Temat: Re: [OT] Jak pojąć giełdę?
    Od: "Tomek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Amber" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Możecie mi polecić jakieś konkretne i sprawdzone strony www oraz książki,
    > gdzie będzie to rzetelnie przedstawione.

    Mozna zaczac np. od http://bossa.pl/edukacja/

    Tomek

  • 3. Data: 2009-04-08 19:09:39
    Od: bzdreg <b...@n...com>

    Poczytaj pod linkiem "edukacja" na www.bossa.pl

    --
    Tnx. Regards. Bzd.

  • 4. Data: 2009-04-09 09:42:06
    Temat: Re: Jak pojąć giełdę?
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 8 Kwi, 07:04, "Amber" <a...@w...pl> wrote:

    Kupić tanio, sprzedać drogo, co tu do pojmowania ?