  • 1. Data: 2003-10-29 23:44:55
    Temat: [OT] Film - Catch Me If You Can (Złap mnie, jeśli potrafisz)
    Od: "Alan" <n...@c...arbfgenqn.cy>

    Witam!
    Wczoraj obejzalem film pt. Catch Me If You Can (Złap mnie, jeśli potrafisz)
    ktory to rzekomo oparty jest na faktach autentycznych i opowiada historie
    pewnego goscia ktory robil przestepstwa finasowe (falszowanie czekow).
    Zeby grupowicze ze zjechali mnie ze to NTG to powim tyle ze wysylam tego
    posta bo cieakw jestem jak obecnie ma sie sytuacja z okradaniem bankow :) i
    z ich wykrywalnoscia, bo w sumie to bardzo sie malo o tym mowi w prasie czy
    telewizji...
    Oczywiscie nie mam tu na mysli spraw takich jak brak spalty zaciagnietych
    pozyczek/kredytow...

    --
    alan [at] poczta [dot] neostrada [dot] pl
    GG: 3265146 | ICQ: 53767178 | GSM: +48 501800741

  • 2. Data: 2003-10-29 23:46:52
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Alan <n...@c...arbfgenqn.cy> wrote:
    > Oczywiscie nie mam tu na mysli spraw takich jak brak spalty
    > zaciagnietych pozyczek/kredytow...

    A co masz na mysli?
    Obrot czekowy w Polsce praktycznie juz nie istnieje - mozesz sobie karty
    popodrabac (czy raczej uzyc je sklonowac) jak juz tak bardzo chcesz przezyc
    dreszczyk emocji :D

  • 3. Data: 2003-10-30 20:10:16
    Od: Krystek <k...@s...pl_>

    Użytkownik Alan napisał:
    > Witam!
    > Wczoraj obejzalem film pt. Catch Me If You Can (Złap mnie, jeśli potrafisz)
    > ktory to rzekomo oparty jest na faktach autentycznych
    [ciach]

    na faktach autentycznych? ciekawe ;-)

  • 4. Data: 2003-10-31 12:07:33
    Od: "Michal Zapalowski" <n...@m...com>

    Użytkownik "Krystek" <k...@s...pl_> napisał:
    >[ciach]
    >
    >na faktach autentycznych? ciekawe ;-)

    no, sa przeciez jeszcze fakty medialne - nie zawsze autentyczne.. ;)

    pzdr,

    --
    Michal Zapalowski
    g...@g...de

  • 5. Data: 2003-10-31 17:35:14
    Od: Krystek <k...@s...pl_>

    Michal Zapalowski napisał:
    > no, sa przeciez jeszcze fakty medialne - nie zawsze autentyczne.. ;)

    Są jeszcze tzw. fakty dokonane ;-) (to już bardziej wiąże się z tematyką
    grupy - np. nowe regulaminy banków, oprocentowanie , itp. ;-)

    K.