eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[OT] Chcesz otworzyc konto w Mbanko , przeczytaj koniecznie! › [OT] Chcesz otworzyc konto w Mbanko , przeczytaj koniecznie!
    From: "ALPH" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes,pl.biznes.banki,pl.comp.sys.macintosh
    Subject: [OT] Chcesz otworzyc konto w Mbanko , przeczytaj koniecznie!
    Date: Sun, 5 May 2002 12:59:51 +0200

    Jezeli chcesz otworzyc konto prywantne w Mbanku to skorzystaj z tego linka
    https://form.mbank.com.pl/cgi-bin/db2/formularz.pl?w
    itryna=mBank&naglowek=In
    formacja%20na%20potrzeby%20konkursu%20mBank%20Pustel
    nik%20Trophy%20II&promoc
    ja=mBank%20Pustelnik%20Trophy%20II&promocja_info_try
    b=edit&promocja_info_opi
    s=Ostatnie%208%20cyfr%20rachunku%20polecaj%b1cego i podaj w naglowku moj
    numer polecający "0663860" lub jezeli chcesz otworzyc konta w Mbanku dla
    firmy to skorzystaj z tego linku
    https://form.mbank.com.pl/cgi-bin/biznes/formularz.p
    l?witryna=mBank&naglowek
    =Informacja%20na%20potrzeby%20konkursu%20mBank%20Pus
    telnik%20Trophy%20II&pro
    mocja=mBank%20Pustelnik%20Trophy%20II&promocja_info_
    tryb=edit&promocja_info_
    opis=Ostatnie%208%20cyfr%20rachunku%20polecaj%b1cego i takze podaj moj numer
    polecajacy "0663860".Ty nic nie stracisz , a nawet zyskasz rewelacyjne konta
    ktore zarabia na siebie i ciebie , a nie jak w innych bankach przynosi
    straty , a ja moze spelnie swoje mazenie i udam sie na fantastyczna
    wyprawe.Osobom ktore skorzystaja z powyzszych linkow i podadza moj numer z
    gory dziekuje i obiecuje ze sie nie zawioda na najlepszym banku w
    Polsce!!!!!!!!

    Pozdrowienia

    Maciek