  • 11. Data: 2006-02-12 19:23:02
    Temat: Re: [OFE] Jaka czesc skladki?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Przemek wrote:

    > Jeżeli zostało przelane na konto OFE dajmy na to 50 zł to znaczy, że
    > wysokość mojej składki do ZUS była 685zł. Coś chyba nie do końca prawda.

    7.3 % brutto pensji, a nie składki.

  • 12. Data: 2006-02-12 19:59:27
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    witek napisał(a):

    > 7.3 % brutto pensji, a nie składki.
    Można było to tak zrozumieć bo ja pytałem o część składki a Lukas
    odpisał bez niczego 7,3%

    Przemek

  • 13. Data: 2006-02-12 20:57:14
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Przemek wrote:

    > Można było to tak zrozumieć bo ja pytałem o część składki a Lukas
    > odpisał bez niczego 7,3%

    Bo tak sie oficjalnie definiuje wysokość składki do OFE. 7.3%.

    Jak ktoś mówi, że podatek wynosi 22%, to też nie definiuje od czego, a
    wszyscy dobrze wiedzą.

  • 14. Data: 2006-02-12 21:10:56
    Od: "Lukas" <l...@o...pl>

    > 7.3 % brutto pensji, a nie składki.

    Przepraszam za pomyłkę, można się chyba pomylić w niedzielny wieczór.
    yayco: Nie jestem trolem, ale skąd możesz to wiedzieć skoro mnie nie znasz,
    ja Ciebie też nie znam ale nie twierdze że jesteś kosmitą, a może
    powinienem??????
    ŁK

  • 15. Data: 2006-02-12 21:40:35
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    Zegar systemowy wskazywał 2006-02-12 22:10, kiedy Lukas zdecydował(a)
    się stwierdzić,że:

> [...]
    > yayco: Nie jestem trolem, ale skąd możesz to wiedzieć skoro mnie nie znasz,
    > ja Ciebie też nie znam ale nie twierdze że jesteś kosmitą, a może

    Jeśli się pomyliłem, to przepraszam. :-(
    Jedna z ksywek trolla lokalnego koliny, całkiem zresztą niedawno, miała
    coś z lukasem, a użytkownicy neostrady nie są za bardzo odróżnialni po ip.

    --

    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** "Polska to chyba jedyny kraj ****

  • 16. Data: 2006-02-12 21:49:38
    Od: "Lukas" <l...@o...pl>

> [...]
    > Jedna z ksywek trolla lokalnego koliny, całkiem zresztą niedawno, miała
    > coś z lukasem, a użytkownicy neostrady nie są za bardzo odróżnialni po

    OKI przeprosimy przyjęte.
    Pozdrówka ŁK

  • 17. Data: 2006-02-13 05:31:22
    Od: "ST" <k...@o...pl>

> [...]
    > Jedna z ksywek trolla lokalnego koliny, całkiem zresztą niedawno, miała
    > coś z lukasem, a użytkownicy neostrady nie są za bardzo odróżnialni po

    Przepraszał troll trola....

    ST

  • 18. Data: 2006-02-13 07:37:02
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    Zegar systemowy wskazywał 2006-02-13 06:31, kiedy ST zdecydował(a) się
    stwierdzić,że:

    Masz coś do mnie?

  • 19. Data: 2006-02-13 07:44:21
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Jerzy Bukowski porozsypywal nastepujace haczki:
    > Zara momet...
    > Posty to umiem pisać...
    Nie umiesz. Np zostawianie wrotek

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 20. Data: 2006-02-13 07:50:10
    Od: "ST" <k...@o...pl>

    >Zegar systemowy wskazywał 2006-02-13 06:31, kiedy ST zdecydował(a) się
    >stwierdzić,że:

    >Masz coś do mnie?

    Dełoś sie złapać !
    Teraz będę się pod was podrzywał i was nazywał trollami.
    Bo byliście dla mnie niedbrzy, i nie lubicie NIEMIECKICH banków
    jkolina
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl