  • 1. Data: 2002-09-21 17:11:09
    Temat: O co chodzi z tymi hasłami jednorazowymi?
    Od: "Savior" <s...@s...pl>

    Założyłem w mbanku konto i jestem jeszcze nie obeznay w temacie
    Co mam teraz zrobic aby otrzymać te hasło.
    Wiem ze to trzeba zamówic ale ile tych haseł najlepiej zamówić

    Z góry dzieki?
    Pozdrawiam
    Savior

  • 2. Data: 2002-09-21 18:16:39
    Temat: Re: O co chodzi z tymi hasłami jednorazowymi?
    Od: "Bogdan" <b...@h...pl.remove-it>

    Użytkownik "Savior"
    > Założyłem w mbanku konto i jestem jeszcze nie obeznay w temacie
    > Co mam teraz zrobic aby otrzymać te hasło.
    > Wiem ze to trzeba zamówic ale ile tych haseł najlepiej zamówić

    Najlepiej z pięćdziesiąt, powinny się zmieścić do jednej koperty -
    przepraszam, ale nie mogłem się powstrzymać :)
    szczegóły znajdziesz pod
    http://www.mbank.com.pl/wiecej/pytania/main_faq_2115
    .html
    Zamów sobie jedną listę haseł na początek.

    Bogdan