  • 1. Data: 2002-09-21 12:34:11
    Temat: kredyt na 35 lata DG
    Od: f...@p...onet.pl

    Witajcie!
    Przymierzam się do kupna mieszkania, chciałbym wziąść kredyt na 35 lat.
    Prowadzę dziiałalność gospodarczę (1 rok i 2 miesiące), czy mam możliwości
    dostania takiego kredytu, w którym banku?
    Ewentualnie jakie macie doświadczenia, który ban polecilibyście?
    Kredyt w jakiej walucie (osobiscie uwazam ze franki szwajc)?
    Z góry dzięki

    Smerf

  • 2. Data: 2002-09-21 12:58:50
    Temat: Re: kredyt na 35 lata DG
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    f...@p...onet.pl wrote:

    > Witajcie!
    > Przymierzam się do kupna mieszkania, chciałbym wziąść kredyt na 35 lat.

    ^^^^^^^
    Nie stać cię na to mieszkanie.

    pzdr

    Tomek

  • 3. Data: 2002-09-21 15:58:54
    Od: "Mirek" <t...@l...and.pl>

    Hej

    > Witajcie!
    > Przymierzam się do kupna mieszkania, chciałbym wziąść kredyt na 35 lat.

    Nie opłaca się - rata niewiele niższa od tej przy kredytcie na 15 lat

    Pozdrawiam
    Mirek

  • 4. Data: 2002-09-21 22:24:05
    Od: f...@p...onet.pl

    > ^^^^^^^
    > Nie stać cię na to mieszkanie.

    Dzięki za wyczerpującą odpowiedź!

    Spłata raty to okołop 480 pln miesięcznie, czyli znacznie mniej niż płacę
    obecnie za wynajem.
    Interesuje mnie czy_dostanę_ten_kredyt?

    Smerf

  • 5. Data: 2002-09-21 22:29:01
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Dzięki za wyczerpującą odpowiedź!
    >
    > Spłata raty to okołop 480 pln miesięcznie,

    A gdzie odsetki?

    Karol

  • 6. Data: 2002-09-22 08:18:25
    Od: z...@p...onet.pl

> [...]
    > Ewentualnie jakie macie doświadczenia, który ban polecilibyście?
    > Kredyt w jakiej walucie (osobiscie uwazam ze franki szwajc)?

    Czesc ja prowadze 6 miesiecy i dostalem duzy kredyt hipoteczny w PeKaO S.A.
    najbardziej oplaca sie być tam VIP'em bo masz wszystkie ukryte opłaty nizsze.
    Te 8,99 to fikcja na reklamie w rzeczywistosci z 11,5 nie zejdziesz a do tego
    masa .........

    Jak zwykle ktoś powie poco podpisujesz

  • 7. Data: 2002-09-22 13:00:44
    Od: f...@p...onet.pl

    > A gdzie odsetki?

    To rata + odsetki

    Smerf

  • 8. Data: 2002-09-22 15:27:52
    Od: "Mirek" <t...@l...and.pl>

    Hej

> [...]
    > ukryte opłaty nizsze. Te 8,99 to fikcja na reklamie w rzeczywistosci
    > z 11,5 nie zejdziesz a do tego masa .........

    11,49 (8,99 + marża - 2,5%) jest już teraz niższy o 1% a biorąc u
    przedstawiciela schodzi się poniżej 10% - 9,49 gdyż my przedstawiciele
    dajemy kredyty o 1% niżej niż w samym banku.

  • 9. Data: 2002-09-22 15:44:32
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Mirek" <t...@l...and.pl> napisał w wiadomości

    > 11,49 (8,99 + marża - 2,5%) jest już teraz niższy o 1% a biorąc u
    > przedstawiciela schodzi się poniżej 10% - 9,49 gdyż my przedstawiciele
    > dajemy kredyty o 1% niżej niż w samym banku.

    Przy kredytach hipotecznych nie trzeba podawac oprocentowania efektywnego,
    ale tak z ciekawosci... ile ono wynosi?

    Maciej

  • 10. Data: 2002-09-22 15:56:22
    Od: z...@p...onet.pl

    Jasne, a swistak siedzi i...........
    Ja mam marze 1% bo jestem VIP i wklad wlasny, moze poinformujecie jeszcze
    kolege o ubezpieczeniu kredytu i hipoteki i .......
    Pozdrawiam