  • 1. Data: 2002-09-21 13:19:48
    Temat: Nowoczesność w domu i zagrodzie......
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@p...onet.pl>

    Kupiłem dzisiaj kwiaty na straganie na Rynku Jeżyckim w Poznaniu. Nie byłoby
    w tym nic dziwnego gdyby nie to, że zaplaciłem kartą kredytową.

    Nie musze chyba dodawać, że możliwość płacenia KK na straganie zdumiała mnie
    okrutnie i wprowadziła w podziw. Dotąd byłem przekonany, że to będzie
    ostatnie miejsce gdzie dotrą takie nowinki.

    Telesfor Baudot (T...@p...onet.pl)
    http://tele2001.republika.pl
    (stare i najnowsze regulaminy NOM tamże do obejrzenia)

  • 2. Data: 2002-09-22 10:31:46
    Temat: Re: Nowoczesność w domu i zagrodzie......
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Telesfor Baudot wrote:
> [...]
    > zdumiała mnie okrutnie i wprowadziła w podziw. Dotąd byłem
    > przekonany, że to będzie ostatnie miejsce gdzie dotrą takie nowinki.

    Proszę proszę! Jestem pod wrażeniem. Szkoda, że nie mam zbyt blisko do tego
    rynku. Szkoda 2, że rzadko kupuję kwiaty ;)

  • 3. Data: 2002-09-22 11:15:20
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 21 Sep 2002 15:19:48 +0200, "Telesfor Baudot"
    <T...@p...onet.pl> wrote:

    >Kupiłem dzisiaj kwiaty na straganie na Rynku Jeżyckim w Poznaniu. Nie byłoby
    >w tym nic dziwnego gdyby nie to, że zaplaciłem kartą kredytową.

    Ooooo. W ktory miejscu, w tym baraku otwartym 24h ???

    >Nie musze chyba dodawać, że możliwość płacenia KK na straganie zdumiała mnie
    >okrutnie i wprowadziła w podziw. Dotąd byłem przekonany, że to będzie
    >ostatnie miejsce gdzie dotrą takie nowinki.

    Super. Czyj POS ? Zwykly czy GSM ?

    PS,
    Grupowiczki zainteresowane odbiorem kwiatow oplaconych karta prosze o
    kontakt na priva ;-)))
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 4. Data: 2002-09-23 09:09:38
    Od: tan <t...@n...o2.pl>

    Telesfor Baudot wrote:
> [...]
    > okrutnie i wprowadziła w podziw. Dotąd byłem przekonany, że to będzie
    > ostatnie miejsce gdzie dotrą takie nowinki.

    Wczoraj jechalem z Czestochowy do Poznania.
    W zeszlym roku na dworcu w Czestochowie mozna
    bylo placic karta. W tym, juz nie:(
    Coz, bilans musi wyjsc na 0 ;).

    pozdrawiam - tan

    -------------------------
    chcesz do mnie napisac
    wytnij "nos." z adresu:
    t...@n...o2.pl
    -------------------------

  • 5. Data: 2002-09-23 14:51:06
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Nie musze chyba dodawać, że możliwość płacenia KK na straganie zdumiała mnie
    > okrutnie i wprowadziła w podziw. Dotąd byłem przekonany, że to będzie
    > ostatnie miejsce gdzie dotrą takie nowinki.

    A ja juz dawno temu placilem w kwiaciarni na Pl.Wielkopolskim,
    nie pamietam nazwy - chyba Maxi Flowers ale glowy nie dam
    - w kazdym razie placic mozna bylo tylko embossem bo mieli
    zelazko :-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek