    From: xbartx <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: O KK Tesco słów kilka
    Date: Sat, 24 May 2014 14:49:56 +0200

    Jakoś ostatnio mnie do Tesco zawiało i Pani przy płaceniu zaproponowała
    aby wyrobił kartę KK VISA clubcard. Jako, że kiedyś MarekZ zachwalał że
    to jego perełka w koronie ;) to też się skusiłem.
    Cały proces trwa naprawdę krótko, bo po wypełnieniu niezbyt długiego
    wniosku mamy propozycję na kartę z jakimś tam limitem, który wynika
    głównie z BIKu i pewnie jeszcze kilku danych. Później powinien zadzwonić
    analityk z Meritum banku (u mnie jakoś po 15-tu minutach) krótka rozmowa
    weryfikacyjna, decyzja i voila można odbierać kartę.
    Wiadomo kk na rynku bez liku ale dlaczego piszę akurat o tej? IMO ma
    kilka zalet o których czasami są pytania na grupie.
    - VISA bez paywave,
    - kartę dostajemy na miejscu i nie ma ona wydrukowanego żadnego imienia
    i nazwiska, więc teoretycznie może jej używać kilka osób jak jest taka
    potrzeba. Z tego co się dowiedziałem dopiero po wznowieniu będzie już
    normalna karta z danymi (imię/nazwisko) właściciela,
    - tankując paliwo na stacji Tesco mamy upust 5 gr na litrze,
    - karta zbiera punktu do programu clubcard za wszystkie płatności jakie
    nią dokonamy z tego co się pobieżnie przyjrzałem jest to jeden z
    aktualnie niewielu programów, który daj nam jako takie realne i w miarę
    elastyczne zwroty, które można jakoś sensownie wykorzystać aczkolwiek
    nie jest to regułą,
    - wyrabiając kartę dostajemy bonus - bon na 30 zł albo na tankowanie
    albo na zakupy w Tesco i po pierwszej transakcji 1000 pkt clubcard.

    Z niedogodności to tak:
    - brak podglądu przez net, dostajemy tylko wyciągi, które dostawać można
    za darmo na maila albo papierowo,
    - przeliczniki - jako, że kartę robi dla Meritum Wubek to... wiadomo,
    - zmiana PINu 2 zł,
    - aby karta była darmowa trzeba miesięcznie zrobić nią obrót 300 zł
    czyli rocznie 3600 zł. Niby tragedii nie ma, no ale trzeba pamiętać, bo
    jest to rozbite na miesiące a nie rok,

    Ogólnie IMO nie jest źle z uwagi na to iż na rynku pokończyły się
    moneyback i inne bonusy dla większości kk.

    Xenocide