  • 11. Data: 2003-12-29 22:55:25
    Temat: Re: Numer konta
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bsqah3$o2j$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>:

    > A co ma do tego kanał składania dyspozycji przelewu ?

    Może to, że żubr występuje w puszczy? ;)

    (Tak mi się skojarzyło z ostępami, skoro już się bawimy w luźne skojarzenia
    z Piotrem.)

    (Ale to piwo to jednak wolę Tyskie.)

    --
    Robert

  • 12. Data: 2003-12-30 08:46:08
    Od: "blad" <b...@b...pl>

    Użytkownik "Piotr "Kazimierz" Kuźmiak"

    > Przeciez jak wpisujesz numer konta (NRB) np. w mBanku, Multi czy
    Inteligo to
    > jesli numer konta jest bledny to wyskoczy CI blad. Ostepy i kreski
    sa
    > traktowane jako bledy.

    tylko przez malo inteligentne systemy
    w Fortisie mozesz pisac spacje lib kreski a jak to jest NRB to
    przerabia sam na zapis ciągły i odpowiada że poprawny numer
    *** blad ***

  • 13. Data: 2003-12-30 11:56:50
    Od: "Crimson" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Crimson" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    Dziękuję za rady.
    Udało się - bez kreseczek.

    --
    -Crimson-

  • 14. Data: 2003-12-30 12:09:15
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "RobertS" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Może to, że żubr występuje w puszczy? ;)
    >
    > (Tak mi się skojarzyło z ostępami, skoro już się bawimy w luźne
    skojarzenia
    > z Piotrem.)

    A propos żubrów. Tristan nam zniknął po tym jak się wykazał pisząc, że Pekao
    SA ma rewelacyjną nową reklamę i inne banki powinny brać przykład. :-)

    > (Ale to piwo to jednak wolę Tyskie.)

    Warka Strong, Lech, Żywiec. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    wojciech (at) nawara.info

  • 15. Data: 2003-12-30 12:15:53
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Warka Strong, Lech, Żywiec. :-)

    Zgoda, ale w innej kolejności - Żywiec, Warka, Lech ;-))))

    A co do żubrów, to wolę żubrówkę ;-))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 16. Data: 2003-12-30 21:44:40
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> wrote in message
    Inteligo

    > A co ma do tego kanał składania dyspozycji przelewu ?

    To że w IVR nie da sie wpisac kresek ani odstepow :))))))

    z mojej strony EOT.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 17. Data: 2003-12-31 17:10:15
    Temat: Re: [OT] Numer konta
    Od: Krystek <k...@e...pl_>

    RobertS napisał:
    > (Ale to piwo to jednak wolę Tyskie.)

    Tyskie ponad wszystkie ;-) Ale teraz Lech, Dojlidy i Tyskie to jedna
    firma. Pamiętam kiedyś kupowałem piwo w knajpie i kobita lała do kufla
    mi Lech-a, a koledzie Tyskie. Oba z jednego kega, tylko kraniki były dwa
    z różnymi oznaczeniami. No i cena była ta sama ;-)

    K.

  • 18. Data: 2004-01-05 11:05:14
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 12/30/2003 9:46 AM, blad wrote:
    [...]
    > sa
    >

    > tylko przez malo inteligentne systemy
    > w Fortisie mozesz pisac spacje lib kreski a jak to jest NRB to
    > przerabia sam na zapis ciągły i odpowiada że poprawny numer

    Również w DB PBC odstępy są akceptowane.

    Pzdr: Catbert

  • 19. Data: 2004-01-07 09:00:56
    Od: "Grzexs" <g...@g...pl>

> [...]
    dwa
    > z różnymi oznaczeniami. No i cena była ta sama ;-)

    Jesteś pewien? Widziałeś te kegi? Kolumna jest jedna, ale kraniki są
    dwa i dwie różne kegi stoją pod barem. Najczęściej 50 l lub 30 l. Do
    tego jedna butla z CO2, zchładzarka jedna, ale z dwoma torami. W
    hurcie Tyskie (pełna nazwa to "Tyskie Gronie") jest nieco tańsze niż
    Lech - w sumie to najtańsze piwo w beczkach, z jakim sie spotkałem.
    Acha - złączki nie pasują do keg innych kampanii piwowarskich, nie
    podczepisz np. Warki czy Żywca.

    Grzexs (od jakiegoś czasu w interesie knajpianym)

  • 20. Data: 2004-01-07 21:25:43
    Od: "666" <j...@o...pl>

    Czy te dystrybutory (kegi) dostaje się w leasing lub inną dzierżawę?
    JaC