  • 1. Data: 2003-12-29 19:34:27
    Temat: Re: lista oddziałów banków - gdzie zdobyć
    Od: t...@p...onet.pl

    > Szukam list oddziałów wszystkich banków w Polce wraz z początkami numerów
    > rachunków, które istnieją w danym oddziale.

    [...]

    http://www.kir.com.pl/aktualnosci.nsf/e4b4521fa74f55
    0dc12568ce002cbadf/beb10f9d8
    d39e182c1256a4800348b12/$FILE/bazy_kir.zip

    \TM

  • 2. Data: 2003-12-29 19:34:57
    Temat: lista oddziałów banków - gdzie zdobyć
    Od: "kebab" <k...@w...pl>

    Szukam list oddziałów wszystkich banków w Polce wraz z początkami numerów
    rachunków, które istnieją w danym oddziale.
    Stronka NBP: http://www.nbp.pl/asps/licencje_bn.asp zawiera jedynie numery
    central banków.

    Potrzebne jest mi to do modelu banku internetowego jaki mam zamiar napisać
    na pracę magisterską.
    Fanie mieć identyfikację oddzialu banku na podstawie numeru konta
    użytkownika danego banku

    Pozdro
    Ochen

  • 3. Data: 2003-12-29 21:12:33
    Od: "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Użytkownik "kebab" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Fanie mieć identyfikację oddzialu banku na podstawie numeru konta
    > użytkownika danego banku

    Jesli piszesz prace magisterska, a nie historyczna, to odpusc
    sobie ten temat. Jest juz kilka, a bedzie coraz wiecej , bankow,
    dla ktorych ta metoda identyfikacji oddzialu jest do niczego.

  • 4. Data: 2003-12-29 23:23:50
    Od: "kebab" <k...@w...pl>

    dzięki, o to właśnie chodziło