  • 1. Data: 2003-12-29 15:53:18
    Temat: Dzien zapadalnosci - co to znaczy?
    Od: "Michał" <m...@g...pl>

    Pytanie jak w temacie - dzien zapadalnosci (np lokaty). Co to takiego?

    --
    pzdr,
    michal

  • 2. Data: 2003-12-29 15:56:17
    Temat: Re: Dzien zapadalnosci - co to znaczy?
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Pytanie jak w temacie - dzien zapadalnosci (np lokaty). Co to takiego?

    Dzień, w którym upłynał termin lokaty.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-12-29 17:56:23
    Od: zenek <z...@w...pl>

    Użytkownik Michał napisał:

    > Pytanie jak w temacie - dzien zapadalnosci (np lokaty). Co to takiego?

    dzień naliczenia odsetek od lokaty
    dzień naliczenia odsetek od kredytu

  • 4. Data: 2003-12-30 10:20:51
    Od: "Michał" <m...@g...pl>

    > dzień naliczenia odsetek od lokaty
    > dzień naliczenia odsetek od kredytu

    tak myślałem ;-) dziękuje za odpowiedź...

    pzdr,
    michal

  • 5. Data: 2003-12-30 15:57:20
    Od: zenek <z...@w...pl>

    Użytkownik Michał napisał:

    > tak myślałem ;-) dziękuje za odpowiedź...

    proszę bardzo
    uściślając dla kredytu - w tym dniu rata staje się "zapadła" (kapitał
    zapadły, odsetki zapadłe). Jeśli terminy rat spłaty kredytu
    są zgodne z terminami zapadalności (a zwykle tak jest,
    chyba że masz odroczone), a nie zapłacisz tej raty w tym terminie,
    to ta kwota staje się "przeterminowana" (kapitał
    przeterminowany, odsetki przeterminowane). Od przeterminowanego
    kapitału (nie od odsetek) nalicza się podwyższone odsetki.