  • 1. Data: 2002-01-12 10:48:21
    Temat: Odp: Centra Zapasowe ?
    Od: "Tomasz Nowak" <n...@p...com>

    > Oj wpływ to by miało. I to duży. Przy łączeniu Citi z Handlo nie został
    > zniszczony żaden system informatyczny a co się wtedy działo.
    > Trzeba brać jeszcze pod uwagę, że jeśli diabli wzięli centrum
    przetwarzania
    > to z dużym prawdopodobieństwem można przyjąć, że wynikło to z faktu, że
    > diabli wzięli budynek, którym się ono znajdowało.

    To co miało miejsce w przypadku tej fuzji wiązało się raczej z błędem
    oprogramowania i słabymi procedurami.
    Sytuacja w której ginie budynek centrum przetwarzania jest prostsza
    (zakładając że było to przewidziane) bowiem do odtworzenia poprawnej pracy
    na zapasowym systemie potrzebny jest skończony czas po którym wszystko wraca
    do normy. Odtwarzamy dane na stabilnym oprogramowaniu (może słabszym
    sprzęcie).
    Gorzej gdy błąd jest logiczny, trzeba go naprawić i wyprostować skutki jego
    działania - czasami dane są na tyle przekłamane że jest to utrudnione.

    Tomasz