  • 1. Data: 2007-10-20 13:49:09
    Temat: Nowy konkurs VISA
    Od: Michał Rolka <usenet@moje_nazwisko.info>

    https://www.visapromotions.net/pl/default.aspx

    zgłoszenia przyjmowane do końca roku.

    --
    Michał Rolka
    http://mrc.tychy.pl/

  • 2. Data: 2007-10-20 14:16:12
    Temat: Re: Nowy konkurs VISA
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 20 Oct 2007 15:49:09 +0200, Michał Rolka
    <usenet@moje_nazwisko.info> wrote:

    >https://www.visapromotions.net/pl/default.aspx
    XI. Nagrody w konkursie.
    11.1. Pula nagród w konkursie wynosi 90 000 zł.
    11.2. W skład puli nagród wchodzą następujące nagrody: 900 nagród w
    postaci zestawu do parzenia herbaty o wartości 100 zł każda.

    Ale sie usmialem...

    WAM
    --
    nazwa.pl - nie polecam - same problemy
    kiedys polecalem ale widze ze sie mylilem :)

  • 3. Data: 2007-10-20 14:49:50
    Od: Michał Rolka <usenet@moje_nazwisko.info>

    WAM pisze:

> [...]
    > 11.2. W skład puli nagród wchodzą następujące nagrody: 900 nagród w
    > postaci zestawu do parzenia herbaty o wartości 100 zł każda.

    Są dwa konkursy: to wyżej to nagrody cotygodniowe; oprócz tego na koniec
    będą losowane:

    13.1. Pula nagród w loterii wynosi 275 610 zł.
    13.2. W skład puli nagród wchodzą następujące nagrody:

    * 10 nagród I stopnia w postaci telewizora LCD Samsung o wartości
    4234 zł wraz z nagrodą pieniężną w wysokości 471 zł każda.
    * 100 łącznie nagród II stopnia w postaci kina domowego Samsung (40
    sztuk) o wartości 1814 zł, laptopa (40 sztuk) o wartości 2100 zł, lub
    expressu do kawy (20 sztuk) o wartości 2100 zł.
    * 300 nagród III stopnia w postaci zestawów do parzenia herbaty o
    wartości 100 zł każdy.

    --
    Michał Rolka
    http://mrc.tychy.pl/

  • 4. Data: 2007-10-20 16:29:01
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Ale sie usmialem...

    Rok temu pogrywałem w podobnym konkursie MC. Wygrałem zestaw - myszka
    bezprzewodowa + smycz. Myszka jakieś g*no noname znaleziona na chińskim
    śmietniku rozpadła się po 4 miesiącach użytkowania. Smycz działa... ale ja
    nie mam psa :-)

    /*-+

  • 5. Data: 2007-10-21 12:27:50
    Od: "monika" <m...@g...pl>

    > https://www.visapromotions.net/pl/default.aspx
    >
    > zgłoszenia przyjmowane do końca roku.

    czy dotyczy to takze Visy elektron z pkobp?

  • 6. Data: 2007-10-21 18:42:15
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 20 Oct 2007 16:49:50 +0200, Michał Rolka
> [...]

    >expressu do kawy (20 sztuk) o wartości 2100 zł.
    > * 300 nagród III stopnia w postaci zestawów do parzenia herbaty o
    Istotnie, na 1 stronie sa 2 regulaminy. Ja przeczytalem tylko: Konkurs
    - "Więcej nagród z kartą Visa". Twoje nagrody pochodza z loterii
    promocyjnej - "Urządzaj swój dom z kartą Visa". Nagrody o ktorych ja
    pisalem nie sa nagrodami cotygodniowymi w loterii tylko w konkursie.
    :D

    WAM

  • 7. Data: 2007-10-21 19:33:10
    Od: "Jan-w" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Brałem udział w poprzednim konkursie VISA.
    Wygrałem. Zatelefonowali. Przysłali mi do wypełnienia formularze.
    Odesłałem je i na tym kontakt się zakończył.
    Nagrodę pewnie jak zwykle w takich konkursach otrzymała kuzynka dyrektora.

  • 8. Data: 2007-10-21 19:44:00
    Od: jooseff <j...@w...pl>

    Dnia 21-10-2007 o 14:27:50 monika <m...@g...pl> napisał:

    > czy dotyczy to takze Visy elektron z pkobp?

    Nie, VISA elektron z pkobp jest wyłączona z konkursu jako VISA
    niepełnowartościowa.

    --
    Jooseff

    Używam Opery: http://pl.opera.com/

  • 9. Data: 2007-10-22 15:19:00
    Temat: Re: Re: Nowy konkurs VISA
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    zalezy co niby wygrales ale generalnie to...
    reklamuj!

  • 10. Data: 2007-10-24 11:53:27
    Od: " " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Michał Rolka <usenet@moje_nazwisko.info> napisał(a):

    > https://www.visapromotions.net/pl/default.aspx
    >
    > zgłoszenia przyjmowane do końca roku.

    ech...to na www.bankowiec.pl jest chyba lepszy jednak konkurs...chociaż nie
    dla klientów tylko dla pracowników banków...