  • 1. Data: 2007-10-19 15:24:47
    Temat: Większość biznesmenów / inwestorów wybiera UPR-PR-LPR !!!
    Od: " Radek" <m...@g...pl>

    Wyczytałem że większość biznesmenów / inwestorów wybiera UPR-PR-LPR !

    PO będzie dobre dla dużych cwaniaków, small business i średniej wielkości
    przedsiębiorcy, gdyby PO doszło do władzy, dostaną po tyłku !

    Ja osobiście stawiam na PIS, ale UPR-PR-LPR też jest warte rozważenia.

    -.
    Radek,
    Polecam film "Nocna Zmiana" (autentyczne fakty!):
    http://pl.youtube.com/results?search_query=nocna+zmi
    ana&search=Szukaj
    Przekaż innym: http://skocz.pl/zdrajcy_Polski

    PIS rządzi, a Polakom wstyd...za PO i SLD(LID), za agentów,
    aferzystów i złodziei i innych przestępców (jak np. poseł PO - Sawicka)

    e-mail: moniek.zoliborz <małpiszon> gazeta.pl

  • 2. Data: 2007-10-19 16:23:37
    Od: "lelek" <l...@g...pl>

    Użytkownik " Radek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    Spadaj trollu na Onet
    PLONK

    Nawet na Usenecie agitują. Porażka

    lelek

  • 3. Data: 2007-10-19 16:36:29
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    Ędward Ącki!
    Ędward Ącki!
    Ędward Ącki!
    Ędward Ącki!
    Ędward Ącki!
    Ędward Ącki!
    Ędward Ącki!
    Ędward Ącki!

  • 4. Data: 2007-10-21 08:21:16
    Od: dwr <dwr@TEGO_NIE_MA_gazeta.pl>

    Radek pisze:
> [...]
    >
    > -.
    > Radek,
    > Polecam film "Nocna Zmiana" (autentyczne fakty!):
    [...]
    "Autentyczne fakty" - obecnie chyba faktycznie trzeba to podkreślać ;)
    bo samo słowo "fakty" nie musi koniecznie je oznaczać.

    pozdrowienia