  • 1. Data: 2007-10-20 09:11:26
    Temat: [Lukas] KK Maxima Plus
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Przyslali mojej zonie z Lukasa PIN, a następnie KK Maxima Plus
    - przestudiowałem regulamin i odradziłem jej kartę z paru powodów:
    1. Po infomacji z infolinii okazało się, że nie ma na tą kartę
    podglądu
    przez internet. Zaden rachunek w Lukasie w tym nie pomoze
    2. Bank moze ograniczyc limity dla operacji a o kliencie w regulaminie
    nic nie ma - np. żeby operacje gotowkowe miały limit 0.
    3. jak się przez 6 mies. nie skorzysta z karty to mogą ją zamknąć
    co sie latwo moze zdazyc jak sie ma inne karty
    4. do karty mozna zastosować Polecenie Zaplaty, ale Bank zlosliwie
    ograniczyl jego stosowanie tylko do splaty kwoty minimalnej, mimo
    ze w wyliczeniu tej kwoty bierze udział kwota zadluzenia.
    Mozna robic PZ na minimum z (5% zadluzenia, 30 zl) a nie mozna
    na calosc.
    5. nie jestesmuy posiadaczem systemu informatycznego :-)
    Regulamin Limitu III.2 §2 pkt.2 mówi
    "... na rachunek bankowy zdefiniowany w systemie informatycznym,
    którego właścicielem jest Posiadacz rachunku kredytowego."

    Jak widać z pkt 1,2 i 5 bank chce klienta łapać w pułapki kredytowe,
    i dlatego wydal taką kartę - dlatego Lukasowi dziękujemy
    *** blad ***

  • 2. Data: 2007-10-20 13:06:04
    Temat: Re: [Lukas] KK Maxima Plus
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    to karta dla masowego odbiorcy, nie dla klienta lukasbank'u
    wybrzydzasz, ale czy gdzies dostaniesz karte przy dochodach 500netto ?
    jaka karta taki serwis