  • 21. Data: 2009-03-08 09:05:50
    Temat: Re: Nowy Polbank
    Od: mmartyn <m...@g...com>

    On Mar 3, 5:14 pm, "Maniu" <m...@u...pl> wrote:
    > Ciekawe czy poza tymi pierdolami, polbank zacznie dzialac w koncu na firefox

    Tak, na moim FF 3b1 działa.

  • 22. Data: 2009-03-08 13:28:45
    Od: k...@o...pl

    On 4 Mar, 11:14, Radzik <r...@r...pl> wrote:

    > Moja WBK Money.pl po miesiącu wyglądała jakby miała co najmniej z 10
    > lat. Pod względem trwałości za wzór stawiam citi...
    Może zależy od typu karty, albo tego kiedy była wydana.
    BZWBK Pajacyk przednia strona wygląda po prawie 2 latach bardzo
    dobrze. Tylko chip trochę wytarty. Tak jak pisałem tylko z tyłu trochę
    brudu na pasku. Literki są czytelne ale na tej karcie chyba nigdy nie
    było sreberka(??) w każdym razie ja nie pamiętam.
    Natomiast KK Polbanku po dwóch miesiącach coraz trudniej odczytać CVV
    (czy jak to się n MC nazywa).
    Niedługo karta bedzie bardziej bezpieczna;) Może to celowo?

  • 23. Data: 2009-03-08 13:43:57
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    <k...@o...pl> wrote in message
    n.googlegroups.com...

    > Natomiast KK Polbanku po dwóch miesiącach coraz trudniej odczytać CVV
    > (czy jak to się n MC nazywa).

    Na MC masz CVC. Ja od wtorku mam polbankowa MC Era i po tym czasie (ok 10
    transakcji) juz nie ma sladu po farbie na wyembosowanych znakach, ale to
    niestety dotyczy wszystkich kart.

    MK

  • 24. Data: 2009-03-08 13:59:10
    Od: k...@o...pl

    On 8 Mar, 14:43, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    > Na MC masz CVC. Ja od wtorku mam polbankowa MC Era i po tym czasie (ok 10
    > transakcji) juz nie ma sladu po farbie na wyembosowanych znakach, ale to
    > niestety dotyczy wszystkich kart.

    Po co więc ta farba?

    Według wzorca na stronie www moja KK BZWBK tej farby nigdy nie miała i
    w niczym to nie przeszkadza.

  • 25. Data: 2009-03-10 18:37:57
    Od: m...@i...pl

    On 4 Mar, 18:11, m...@i...pl wrote:

    > Potwierdzam. Wczoraj zostal w systemi poprawiony numer (usuniety '+')
    > i dzis potwierdzenia smigaja :). SMS dochodzi jeszcze zanim zdarzy sie
    > wydrukowac slip.

    Dla uzupelnienia. Nie dochodza powiadomienia przy transakcjach IO.
    Wykonalem 2, jedna za posrednictwem eCardu, druga przez Polcard. W
    zadnym z tych przypadkow powiadomienie nie przyszlo. To dziura jesli
    ktos traktuje powiadomienia jako forma zabezpieczenia...

    MK

  • 26. Data: 2009-03-12 10:03:30
    Od: luc <b...@g...net>

    On 10 Mar, 19:37, m...@i...pl wrote:

> [...]
    > zadnym z tych przypadkow powiadomienie nie przyszlo. To dziura jesli
    > ktos traktuje powiadomienia jako forma zabezpieczenia...

    Nie dochodza, bo Era wstrzymala wysylke SMSow na 'kilka dni'.
    Dzwonilem
    wlasnie do Polbanku w sprawie niedzialajacych powiadomien i taka to
    odpowiedz uzyskalem...

    pzdrwm
    luc

    http://skocz.pl/earphorny - co mi w uchu siedzi...

  • 27. Data: 2009-03-12 14:56:49
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "luc" <b...@g...net> wrote in message
    n.googlegroups.com...

    > Nie dochodza, bo Era wstrzymala wysylke SMSow na 'kilka dni'.
    > Dzwonilem
    > wlasnie do Polbanku w sprawie niedzialajacych powiadomien i taka to
    > odpowiedz uzyskalem...

    Hehe... wiec pewnie chodzi o zmiany systemu po stronie Polbanku...

    MK

  • 28. Data: 2009-03-18 01:32:02
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gotuqq$m2t$1@inews.gazeta.pl>,
    Piotr Gralak <g...@g...pl> wrote:

    > hmmm czyzby mozna robic przelewy z Firefoxa?

    A na makach dziala?

    TA

  • 29. Data: 2009-03-18 02:27:46
    Od: sorden <s...@w...pl>