  • 1. Data: 2009-03-02 23:09:50
    Temat: GetinBank
    Od: Roman <r...@a...any.ip>

    Witam,

    Zastanawiałem się niedawno, dlaczego Getin daje o ok. 1.5-2% więcej na
    lokatach niż inne banki? Jak oni to robią? Jaka jest tego przyczyna?

    Pozdrawiam,
    Roman

  • 2. Data: 2009-03-02 23:19:40
    Temat: Re: GetinBank
    Od: "Wojt@s" <W...@o...pl>

    Użytkownik "Roman" <r...@a...any.ip> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Zastanawiałem się niedawno, dlaczego Getin daje o ok. 1.5-2% więcej na
    > lokatach niż inne banki? Jak oni to robią? Jaka jest tego przyczyna?

    dobry marketing, a za czym idzie dobra kasa
    i na odwrót .... kasa --> marketing

    ----
    Wojt@s

  • 3. Data: 2009-03-03 05:49:08
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > dobry marketing, a za czym idzie dobra kasa
    > i na odwrót .... kasa --> marketing

    E ? Bardziej prawdopodobne jest to że nikt im nie chce pożyczać na
    międzybanku więc kasę ściągają bezpośrednio z rynku. Druga możliwość to to
    że bank chce zwiększyć udział w rynku, mieć większą bazę klientów itp

    pozd
    as

  • 4. Data: 2009-03-03 06:58:43
    Od: Radzik <r...@r...pl>

    Roman pisze:
    > Witam,
    >
    > Zastanawiałem się niedawno, dlaczego Getin daje o ok. 1.5-2% więcej na
    > lokatach niż inne banki?
    bo brakuje kasy na akcję kredytową...

  • 5. Data: 2009-03-03 07:27:26
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Roman" <r...@a...any.ip> wrote in message
    > Witam,
    >
    > Zastanawiałem się niedawno, dlaczego Getin daje o ok. 1.5-2% więcej na
    > lokatach niż inne banki? Jak oni to robią? Jaka jest tego przyczyna?

    Naudzielali za duzo kredytow w CHF a przy spadajacym PLN, kredyty nawet bez
    ich udzielania rosna. Chcac udzielac dalej kredytow trzeba miec odpowiednia
    proporcje kredytow do depozytow. Rynek miedzybankowy i zagraniczny nie
    pozwala na tanie pozyczenie kasy, stad majac rozwinieta siec placowek,
    depozyty sa najtansza-mozliwa forma zdobycia kasy.