  • 1. Data: 2003-05-18 19:52:39
    Temat: Nowe konto w mBanku - posrednik? Tak!
    Od: "Mirro" <b...@g...pl>

    Moja cierpliwosc sie wyczerpala wiec zakladam firmowe konto w mBanku. Moj
    ulubiony PKO BP znowu podwyzszyl oplaty. W nagrode zamkneli mi oddzial i
    musze wystawac w gigantycznych kolejkach w innym oddziale.

    Zakladam wiec konto w mBanku. Moge po prostu wejsc na ich strone i sie
    "zapisac" lub wejsc ze strony onetu lub innego allegro, ale moze ktos z Was
    za kazdego nowego klienta w mBanku ma jakas prowizje (albo inna korzysc),
    wiec moge mu troche pomoc ;-)

    Info na priva lub pod ta wiadomoscia (ale moze byc uznany za spammera)

    Mirro
    b...@g...pl