eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › "Błąd wewnętrzny" - a co z kasą ??
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 6

  • 1. Data: 2003-05-18 16:32:20
    Temat: "Błąd wewnętrzny" - a co z kasą ??
    Od: "mako" <m...@...pl>

    Dzień dobry.

    Proszę o radę w następującej sprawie:

    Otórz jestem klientem jednego z banków. Niedawno skorzystałem z ich
    rewelacyjnej oferty i otworzyłem sobie rachunek internetowy. Przez kilka
    miesięcy byłem zachwycony jego możliwościami, aż do czasu.
    Niedawno, jakieś 3 tygodnie temu, podczas dokonywania transakcji - w
    momencie jej potwierdzania kodem z tokena zamiast - informacji o dokonaniu
    przelewu (zwykle się taka pojawia) - wystąpił błąd:

    ----------------------------------------------------
    -----------------
    Błąd systemu.
    To jest wewnętrzny błąd nr: 4034.
    Error ID: @@@@ <tutaj długi numerek>@@@@.1

    Powrót do poprzedniej strony.
    Powrót do strony głównej <tutaj nazwa banku>.

    Jeżeli błąd się powtórzy zaloguj się ponownie.
    ----------------------------------------------------
    ----------------

    Oczywiście natychmiast sprawdziłem na stronce w menu dot. przelewów, czy
    też mój przelew został zrealizowany. Ponieważ nie było po nim ani śladu, zaś
    mnie zależało na tym aby pieniążki poszły następnego dnia, ponownie
    dokonałem przelewu (tym razem bez błędu). Dwa dni później sprawdziłem stan
    mojego konta i okazało się że pieniązki poszły dwa razy.
    Natychmiast napisałem reklamację - za pomocą tejże strony internetowej.
    Dziś po prawie trzech tygodniach nie ma żadnego odzewu z banku.
    Proszę o poradę, co mogę zrobić w tej sprawie. Czy mam prawo domagać się
    zwrotu pieniędzy od banku, Jeśli tak to jak ich do tego zmusić ??

    Dziękuję za wszelkie rady w tej sprawie.
    Pozdrawiam.
    Mako




  • 2. Data: 2003-05-18 16:38:10
    Temat: Re: "Błąd wewnętrzny" - a co z kasą ??
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    mako <m...@...pl> wrote:
    > Proszę o poradę, co mogę zrobić w tej sprawie. Czy mam prawo domagać się
    > zwrotu pieniędzy od banku, Jeśli tak to jak ich do tego zmusić ??

    NA PIŚMIE. Ale nie elektronicznym, ale papierowym, za potwierdzeniem
    odbioru.




    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    ___/ /_ ___ ul. Ludwiki 1 m. 74, 01-226 Warszawa
    _______/ /_ IRC: _555, http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313 GG: 3524356


  • 3. Data: 2003-05-18 20:10:04
    Temat: Re: "Błąd wewnętrzny" - a co z kasą ??
    Od: "Bob" <b...@p...pl>



    > > Proszę o poradę, co mogę zrobić w tej sprawie. Czy mam prawo domagać
    się
    > > zwrotu pieniędzy od banku, Jeśli tak to jak ich do tego zmusić ??
    >
    > NA PIŚMIE. Ale nie elektronicznym, ale papierowym, za potwierdzeniem
    > odbioru.

    i moze napisz, ktorego to banku dotyczylo
    moze inni beda mogli uniknac podobnych problemow

    --
    pozdrawiam
    Bob

    GG:32360
    http://www.poznan4u.com.pl/pyrypy/pyrypy.php?state=s
    howuser&userid=349225



  • 4. Data: 2003-05-19 15:25:12
    Temat: Re: "Błąd wewnętrzny" - a co z kasą ??
    Od: "mako" <m...@...pl>


    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:ba8cti$8b8$14@atlantis.news.tpi.pl...
    > mako <m...@...pl> wrote:
    > > Proszę o poradę, co mogę zrobić w tej sprawie. Czy mam prawo domagać
    się
    > > zwrotu pieniędzy od banku, Jeśli tak to jak ich do tego zmusić ??
    >
    > NA PIŚMIE. Ale nie elektronicznym, ale papierowym, za potwierdzeniem
    > odbioru.
    >
    >
    >
    >
    > --
    > ___________ (R)
    > /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    > ___/ /_ ___ ul. Ludwiki 1 m. 74, 01-226 Warszawa
    > _______/ /_ IRC: _555, http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/
    > ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313 GG: 3524356

    dzięki, i tak zrobię

    pozdrawiam: Mako



  • 5. Data: 2003-05-19 15:27:09
    Temat: Re: "Błąd wewnętrzny" - a co z kasą ??
    Od: "mako" <m...@...pl>


    Użytkownik "Bob" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:ba8pbc$ue$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >
    >
    > > > Proszę o poradę, co mogę zrobić w tej sprawie. Czy mam prawo
    domagać
    > się
    > > > zwrotu pieniędzy od banku, Jeśli tak to jak ich do tego zmusić ??
    > >
    > > NA PIŚMIE. Ale nie elektronicznym, ale papierowym, za potwierdzeniem
    > > odbioru.
    >
    > i moze napisz, ktorego to banku dotyczylo
    > moze inni beda mogli uniknac podobnych problemow
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > Bob
    >
    > GG:32360
    > http://www.poznan4u.com.pl/pyrypy/pyrypy.php?state=s
    howuser&userid=349225
    >
    >


    Bardzo proszę, nie widzę powodów aby być w stosunku do nich lojalny:

    BGŻ, e-Integrum


    Pozdrawiam:
    Mako



  • 6. Data: 2003-05-19 20:37:12
    Temat: Re: "Błąd wewnętrzny" - a co z kasą ??
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    mako wrote:
    ||| NA PIŚMIE. Ale nie elektronicznym, ale papierowym, za potwierdzeniem
    ||| odbioru.
    [...]

    || dzięki, i tak zrobię
    ||
    || pozdrawiam: Mako

    W BGZ bardzo kuleje obsługa przez e-mail i www; na maila z odpowiedzią
    na proste pytanie czekałem kilka tygodni. Spróbuj dodatkowo ich pogonić
    mailem lub zadzwonić; może po prostu wiadomość wcześniej nie trafiła do
    odpowiednich osób ;)

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl
    gg: 2539349

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1