  • 1. Data: 2002-09-23 17:29:23
    Temat: Pytanie o DD
    Od: Paweł T. STECKI <p...@p...onet.pl>

    Witam i pytam,

    czy ktos korzysta z Direct Debit (Polecenia zaplaty) do regulowania
    rachunkow za gaz i prad we Wroclawiu?

    Z tego co wiem to TPSA zaczela honorowac DD. Prawdali to?

    Pozdrawiam,
    Pawel

  • 2. Data: 2002-09-23 18:13:14
    Temat: Re: Pytanie o DD
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > Z tego co wiem to TPSA zaczela honorowac DD. Prawdali to?

    Obszary Telekomunikacji Polskiej, w których można korzystać z polecenia
    zapłaty:
    Region Warszawa- obszary:
    Północ
    Południe
    Wschód
    Region Poznań - obszary:
    Poznań
    Gorzów Wielkopolski
    Kalisz
    Konin
    Leszno
    Piła
    Zielona Góra

    http://www.telekomunikacja.pl/korporacja/serwis/info
    _ext.phtml?var_id=102432
    312574&dest=2&menu=f

    M.

  • 3. Data: 2002-09-23 18:36:38
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Paweł T. STECKI wrote:

    > czy ktos korzysta z Direct Debit (Polecenia zaplaty) do regulowania
    > rachunkow za gaz i prad we Wroclawiu?

    Też jestem ciekaw, czy gdziekolwiek w Polsce się da? W Poznaniu na pewno nie
    i EP twierdzi, że się jej nie opłaca, bo za duże prowizje żąda bank.

    > Z tego co wiem to TPSA zaczela honorowac DD. Prawdali to?
    Tak jak ktoś inny odpowiedział, teoretycznie w W-wie i P-niu, z tym że w
    P-niu praktycznie nie działało, dopiero teraz niby ma zacząć. (tj. ci co
    mieli juz niby DD zostali poproszeni o zapłacenie przelewem/wpłatą)

  • 4. Data: 2002-09-23 18:47:32
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Też jestem ciekaw, czy gdziekolwiek w Polsce się da? W Poznaniu na pewno
    nie
    > i EP twierdzi, że się jej nie opłaca, bo za duże prowizje żąda bank.

    Gazu nie mam w domu - ale Stoen nie obsluguje DD.
    Za to mozna sobie ladnie wpisac w przelewy przyszle i juz ;)

  • 5. Data: 2002-09-24 07:00:28
    Od: Wojciech Zimkowski <z...@p...wroc.pl>

    Dnia 2002-09-23 19:29, Użytkownik Paweł T. STECKI napisał:
    > Witam i pytam,
    >
    > czy ktos korzysta z Direct Debit (Polecenia zaplaty) do regulowania
    > rachunkow za gaz i prad we Wroclawiu?

    Ja zadzwoniłem do ZEW-u (dla zamiejscowych Zakład Energetyczny Wrocław) z
    pytaniem czy można płacić poleceniem zapłaty, pani po drugiej stronie że
    oczywiście zlecenie stałe jest akceptowane i muszę to załatwić w banku. Na to
    ja, że nie chodzi mi o zlecenie stałe, bo tak mam teraz, ale o polecenie
    zapłaty, pani na to, że tak i musze wypełnić odpowiedni druczek w swoim banku
    i bank wyśle do nich zawiadomienie, a oni będą wysyłać kopię faktury do banku.
    No to ja, że ona mówi o zleceniu stałym a ja o poleceniu zapłaty i są to dwie
    różne rzeczy, no to pani, mając juz dość natrętnego klienta, mówi że mnie
    przełączy. Po przełączeniu rozmowa wyglądała mniejwięcej podobnie jak przed.
    Wniosek ZEW nie obsługuje polecenia zapłaty (stan na 06.2002), może coś się
    zmieniło.

    --
    Wojciech Zimkowski PGP: 0xC7F3CBC2

  • 6. Data: 2002-09-24 17:58:24
    Od: Paweł T. STECKI <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Zimkowski" <z...@p...wroc.pl>

> [...]
    > oczywiście zlecenie stałe jest akceptowane i muszę to załatwić w banku...

    Hehe, w zeszlym roku mialem to samo, dlatego teraz postanowilem spytac
    praktykow, zamiast kompetentne inaczej panie w informacji. Ale jak widze nic
    sie nie zmienilo.

    Dzieki wszysztkim za odzew.

    Pozdrawiam,
    Pawel

  • 7. Data: 2002-09-24 18:45:07
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Paweł T. STECKI wrote:

    > Hehe, w zeszlym roku mialem to samo, dlatego teraz postanowilem spytac
    > praktykow, zamiast kompetentne inaczej panie w informacji. Ale jak
    > widze nic sie nie zmienilo.

    Chyba kazdy, kto dzwonil gdzies namawiac na PZ doswiadczyl podobnej reakcji
    :)
    Ja w Poznaniu.
    Jesli Cie to interesuje, to kolega z Poznania niedawno dostal odpowiedz, ze
    Energetyka Poznanska dowiadywala sie w banku (BZWBK) o mozliwosc
    uruchomienia tego i BZWBK przedstawil warunki cenowe nie do zaakceptowania
    przez EP - wg nich obsluga PZ bylaby zbyt kosztowna dla EP.

  • 8. Data: 2002-09-25 13:55:23
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> napisał w
    wiadomości news:amnlme$7hc$1@news2.tpi.pl...

    > Obszary Telekomunikacji Polskiej, w których można korzystać z polecenia
    > zapłaty:
    > Region Warszawa- obszary:
    > Północ
    Hmmm mam sporą ochotę iść do boku na zamenhofa i
    wymusić realizacjię tego tą drogą ;-)
    KJ

    [...]