  • 1. Data: 2012-01-10 14:14:00
    Temat: Nowa TOiP Polbanku
    Od: ls <l...@w...pl>

    Byla mowa na grupie o nowej TOiP Polbanku, ktora ma wejsc od lutego.
    Ponoc poprzychodzila ludziom poczta.
    Mnie, niestety, nie przyszla, a Polbank w necie prezentuje tylko
    aktualna.
    Moze moglby ktos wystawic skan tej nowej, zebym mogl poczytac i mial
    czas poczynic odpowiednie kroki przed lutym?
    --
    pozdr.
    ls

  • 2. Data: 2012-01-10 15:38:28
    Temat: Re: Nowa TOiP Polbanku
    Od: "Andrzej " <k...@g...pl>

    Chyba powoli zmuszają do zamykania starych rachunków, typu rachunek
    oszczędzający(karta 4 zł 5transakcji zwalniających), i Mocnooszczędzający
    (przelewy tylko jeden
    darmowy niezależnie czy wewnętrzny czy zewnętrzny)

  • 3. Data: 2012-01-10 16:36:06
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 10 Jan 2012 15:38:28 +0000, Andrzej napisał(a):

    > Chyba powoli zmuszają do zamykania starych rachunków, typu rachunek
    > oszczędzający(karta 4 zł 5transakcji zwalniających),

    I w dodatku ładują klienta w spór z urzędem skarbowym. Urzędy skarbowe
    odmawiają uznawania wszelkich wypłat dla klientów z tytułu wykonanych
    operacji kartą za sprzedaż premiową i każą takie wypłaty doliczać do
    dochodu opodatkowanego. Tymczasem Półbank zamiast normalnie zwolnić z
    opłaty za kartę w następnym miesiącu udaje, że nie wie nic o stanowisku
    US i stosuje ten nieuznawany wybieg ze sprzedażą premiową. A może
    rzeczywiście nie wie - biorąc pod uwagę bałagan panujący w tym banku ich
    prawnicy mogą tego nie wiedzieć.

    > Mocnooszczędzający (przelewy tylko jeden
    > darmowy niezależnie czy wewnętrzny czy zewnętrzny)

    Nie. Bezpłatny tylko pierwszy wewnętrzny. Wszystkie zewnętrzne płatne.

  • 4. Data: 2012-01-10 17:31:05
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...pl>

    Andrzej <k...@g...pl> napisał(a):

    > Chyba powoli zmuszają do zamykania starych rachunków, ...

    Do tych zaporowych wymagań (opłata 4 zł/mc za kartę debetową
    lub 5 transakcji bezgotówkowych) należy dodać niemniej ważny,
    o ile nie oryginalny, wynachodek: ograniczenie wielkości przelewów
    zewnętrznych do innego banku do 500 zł !

    No cóż, mamy wolny rynek, a banków jak mrówków &#8211; jest w czym wybierać.

    Są na szczęście możliwości skompletowania np. tandemu rachunków:
    oszczędnościowe + ROR, by płatności okresowe, kosztem maks. pół godz.
    przenieść gdzie indziej.

    Dodatkowy impuls to: korzystniejszy biznes i uwolnienie się od ich
    kulawego SO.

    Jedyny minus: likwidacja mej karty płatniczej PB spowoduje, że dochód
    jaki Półbank dotychczas zarabiał na mojej karcie (i osadzie na rachunku
    'słabo-zarabiającym') popłynie do konkurencji ;)

    Czyżby analitykiem w PB jest wtyczka konkurencji ? ;)

  • 5. Data: 2012-01-10 22:25:16
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 10 Jan 2012 17:31:05 +0000, Zbigniew Demidowicz napisał(a):

> [...]
    > transakcji bezgotówkowych) należy dodać niemniej ważny, o ile nie
    > oryginalny, wynachodek: ograniczenie wielkości przelewów zewnętrznych do

    Nie widziałem jeszcze tej nowej TOiP ale z tego co piszecie to widać, że
    nowy właściciel ostro się wziął za porządki. Płakać po nich jakoś
    specjalnie nie będę ale z tym 500 zł to pojechali po bandzie - większego
    kuriozum już dawno nie widziałem.
    A jest coś wspomniane o funkcjonalności debetowej dla kart kredytowych?
    Też trzeba będzie to wyłączać czy jak?
    Wychodzi, że w następnej kolejności wezmą się za psucie kart kredytowych
    - ciekawe tylko kiedy.

    > Czyżby analitykiem w PB jest wtyczka konkurencji ? ;)

    Raczej nowy właściciel robi czystki aby to jakoś ogarnąć i raczej
    dostosować do swojego aktualnego profilu i statusu.

    Xenocide

  • 6. Data: 2012-01-11 05:42:24
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

> [...]

    > transakcji bezgotówkowych) należy dodać niemniej ważny, o ile nie
    > oryginalny, wynachodek: ograniczenie wielkości przelewów zewnętrznych do

    A czy zauważyłeś nagłówek pod jakim jest umieszczony ten limit? Te 500
    PLN dotyczy tylko małolatów.

  • 7. Data: 2012-01-11 07:50:50
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 10 Sty, 15:14, ls wrote:
    > Byla mowa na grupie o nowej TOiP Polbanku, ktora ma wejsc od lutego.
    > Ponoc poprzychodzila ludziom poczta.
    > (...)

    Wlasnie wczoraj dostalem.
    Z karta bankomatowa trzeba sie bedzie pozegnac: szkoda 4zl. Bedzie mi
    brakowalo wplatomatu po drugiej stronie ulicy.
    Jesli zas chodzi o przelewy wewn. z kont "mocnych", to mam tych kont 6
    i rozumiem, ze z kazdego mam 1 darmowy przelew wewn.?
    W sumie da sie wyzyc z szescioma przelewami, ale powoli mysle o
    odkurzeniu nieuzywanego Eurobanku.
    Choc 4.05% to nie 4.75%...
    --
    pozdr.
    ls

  • 8. Data: 2012-01-11 12:39:25
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 10 Jan 2012 23:50:50 -0800, ls napisał(a):

> [...]
    > kazdego mam 1 darmowy przelew wewn.? W sumie da sie wyzyc z szescioma
    > przelewami, ale powoli mysle o odkurzeniu nieuzywanego Eurobanku.

    W Aliorze masz 4,35% na KO i można mieć dwa takie konta, więc powoli się
    trzeba przymierzać do odstrzału Półbanku.

    --
    xbartx

  • 9. Data: 2012-01-11 14:37:22
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 11 Sty, 13:39, xbartx wrote:

    > W Aliorze masz 4,35% na KO i można mieć dwa takie konta, więc powoli się
    > trzeba przymierzać do odstrzału Półbanku.

    Ale czy przypadkiem z KO Aliora nie ma tylko 1 darmowej wyplaty w
    miesiacu?
    W Meritum jest tez Silnie Zarabiajace 4.3% i 1 darmowa wyplata/mc.
    W takim przypadku 4.75% w PB wciaz najwyzsze.
    Zas w EB wyplacasz, kiedy chcesz.
    Trzeba wytrzymac do kwietnia, moze wtedy sytuacja sie rozwinie.
    --
    pozdr.
    ls

  • 10. Data: 2012-01-11 19:15:02
    Od: Bankier <b...@b...pl>

    W dniu 2012-01-10 15:14, ls pisze:
> [...]
    > Moze moglby ktos wystawic skan tej nowej, zebym mogl poczytac i mial
    > czas poczynic odpowiednie kroki przed lutym?
    Proszę:
    http://www.wrzuc.to/1XzhIrBN.wt