  • 11. Data: 2012-01-11 20:13:56
    Temat: Re: Nowa TOiP Polbanku
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 10 Sty, 23:25, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > A jest coś wspomniane o funkcjonalności debetowej dla kart kredytowych?
    o tym nic nie ma, wiec zakladam ze nie bedzie oplaty za "fukcjonalnosc
    debetowa"
    Tym sposobem(w zwiazku ze zmiana w sposobie pobierania tusko-belki) za
    duzo sie dla mnie nie zmienia, poza zmniejszeniem
    oprocentowania(znacznym - zmiana mocno-oszczedzajacego na zwykle
    oszczedzajace, obecnie 4%)

  • 12. Data: 2012-01-11 21:58:30
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 11 Jan 2012 06:37:22 -0800, ls napisał(a):

    > Ale czy przypadkiem z KO Aliora nie ma tylko 1 darmowej wyplaty w
    > miesiacu?

    No ale w Polbanku też będziesz miał jedną darmową, więc za te 0,4% męczyć
    się ze sławetnym www Półbanku raczej nie ma większego sensu, tym bardziej
    że tam raczej będzie już wszystko chyba równało do oferty nowego
    właściciela a on w sekcji "depozyty" raczej orłem nie jest.

    Xenocide

  • 13. Data: 2012-01-11 22:28:23
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 10 Jan 2012 06:14:00 -0800, ls napisał(a):

    > Byla mowa na grupie o nowej TOiP Polbanku, ktora ma wejsc od lutego.
    > Ponoc poprzychodzila ludziom poczta.
    > Mnie, niestety, nie przyszla, a Polbank w necie prezentuje tylko
    > aktualna.
    > Moze moglby ktos wystawic skan tej nowej, zebym mogl poczytac i mial
    > czas poczynic odpowiednie kroki przed lutym?

    Jest już na ich www

    <http://www.polbankefg.pl/download/
    tabela_oplat_i_prowizji_dla_klientow_indywidualnych_
    od_1-2-2012.pdf>

    Xenocide

  • 14. Data: 2012-01-12 08:18:21
    Od: pI <u...@1...pl>

    Tue, 10 Jan 2012 22:25:16 +0000 (UTC), na pl.biznes.banki, xbartx
    napisał(a):

    > Nie widziałem jeszcze tej nowej TOiP ale z tego co piszecie to widać, że
    > nowy właściciel ostro się wziął za porządki. Płakać po nich jakoś
    > specjalnie nie będę ale z tym 500 zł to pojechali po bandzie - większego
    > kuriozum już dawno nie widziałem.
    [...]

    Te 500 zł domyślne limity to dla kont dla małoletnich (maksymalne 10k).
    Dla normalnych kont domyślnie 10k na wewnętrzne i 5k na zewnętrzne,
    maksymalne 50k/100k.

    --
    pI

  • 15. Data: 2012-01-12 09:44:21
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 11 Sty, 13:39, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > W Aliorze masz 4,35% na KO i można mieć dwa takie konta, więc powoli się
    > trzeba przymierzać do odstrzału Półbanku.
    ale tam też jest tylko jeden przelew bezpłatny.
    Więc teoretycznie w Półbanku lepiej, zwłaszcza na Codziennym
    gdzie tez jeden przelew jest bezplatny a oprocentowanie 5% (i na razie
    bez tusko-belki).

  • 16. Data: 2012-01-12 16:24:19
    Od: Matt <m...@m...ms>

    On Wed, 11 Jan 2012 21:13:56 +0100, Krzysiek <k...@o...pl> wrote:

> [...]
    > duzo sie dla mnie nie zmienia, poza zmniejszeniem
    > oprocentowania(znacznym - zmiana mocno-oszczedzajacego na zwykle

    Dla mnie była bardzo przydatna darmowa karta debetowa Visa Electron z
    dobrymi kursami walut. Prawie wszędzie na świecie podchodzisz do bankomatu
    i wyciągasz gotówkę, nie zastanawiasz się nad walutą rozliczeniową karty,
    ile procent spreadu jest w tabeli kursów banku lub ile procent prowizji
    zostanie doliczone "za przewalutowanie", jest tylko jedna stała opłata 10
    zł niezależna od ilości wyciąganej kasy. Karta darmowa nawet jak się jej
    pół roku nie używa. Do tego np. easybus w UK, zakup biletu tą kartą był
    najtańszy (dobry kurs GBP plus niższa prowizja za Visę Electron). Tego KK
    z funkcjonalnością debetową nie zapewni. A tak będę musiał co miesiąc
    kupić 5 gum do żucia w Żabce, tylko po co mi tyle gumy do żucia ;)

    Matt

  • 17. Data: 2012-01-12 17:25:52
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 12 Sty, 17:24, Matt <m...@m...ms> wrote:
    > Tego KK
    > z funkcjonalnością debetową nie zapewni. A tak będę musiał co miesiąc
    > kupić 5 gum do żucia w Żabce, tylko po co mi tyle gumy do żucia ;)
    Przede wszystkim powinni zwolnić z tej opłaty za karte debetową
    posiadaczy KK.
    Wtedy by to było rozsądne - nonsensem jest wymagać płacenia kartę
    debetową od kogoś kto w celu płacenia ma kartę kredytową...może
    jeszcze pojawią się opłaty za KK jeśli nie korzysta się daną kartą z
    bankomatów?;)

    do bankomatów za granicą mam jeszcze ich kartę przypiętą do jakiegoś
    kredytu i tam chyba nic mi się nie zmienia...(tzn wszystko gratis o
    ile..nie korzysta się z kredytu ;)

  • 18. Data: 2012-01-12 21:26:59
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 12 Jan 2012 17:24:19 +0100, Matt napisał(a):

> [...]
    > ile procent prowizji zostanie doliczone "za przewalutowanie", jest tylko
    > jedna stała opłata 10 zł niezależna od ilości wyciąganej kasy.

    No właśnie. 10 zł za jednorazową wypłatę z bankomatu nie zawsze czyni tę
    kartę najtańszą tylko od pewnego poziomu kwotowego - pamiętam, że kiedyś
    na grupie było to porównywane i wychodziło około 100 EUR mniej więcej
    czyli pi razy drzwi 400 zł.

    Xenocide

  • 19. Data: 2012-01-12 21:29:20
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 12 Jan 2012 01:44:21 -0800, Krzysiek napisał(a):

    > ale tam też jest tylko jeden przelew bezpłatny. Więc teoretycznie w
    > Półbanku lepiej, zwłaszcza na Codziennym gdzie tez jeden przelew jest
    > bezplatny a oprocentowanie 5% (i na razie bez tusko-belki).

    Jak już prędzej wspomniałem mi nie chodzi o to ile gdzie jest (według
    mnie różnica między 4,35% a nawet 5% jest pomijalna dla mniejszych kwot)
    ale jaki jest komfort korzystania z danego banku.

    Xenocide

  • 20. Data: 2012-01-13 03:39:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "xbartx" jeidsc$p5a$...@i...gazeta.pl

    > specjalnie nie będę ale z tym 500 zł to pojechali
    > po bandzie - większego kuriozum już dawno nie widziałem.

    Ja mam u nich tylko po pół grosza na sześciu
    mocnych -- w sumie mniej niż połowa 500. :)
    Tak naprawdę do niczego te konta mi nie są potrzebne poza półgroszówkami. :)

    Na zwykłym oszczędnym (z debetówką) mam zero. :)
    Pobierać z bankomatu mogę debetówką z KB. :)
    I lać stamtąd mogę o każdej porze dnia i nocy. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'