  • 1. Data: 2012-01-10 08:52:16
    Temat: Czy komuś się kiedyś udało dodzwonić do Open Finance?
    Od: " Tolek" <t...@g...pl>

    Czy komuś się kiedyś udało dodzwonić do Open Finance? Tam ktoś kiedyś odbiera
    na infolinii?

    T.

  • 2. Data: 2012-01-10 21:03:53
    Od: michalis <m...@p...com>

    W dniu 2012-01-10 09:52, Tolek pisze:
    > Czy komuś się kiedyś udało dodzwonić do Open Finance? Tam ktoś kiedyś odbiera
    > na infolinii?
    >
    > T.

    Minimum 15 minut trzeba czekać. Ale jak się dodzwonisz to obsługa jest
    nawet kompetentna. Nie widziałem swoich przedłużonych lokat w systemie
    ale miła Pani "odświeżyła" moją "stronę" i voila ;). Są ;).

  • 3. Data: 2012-01-11 13:22:24
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik " Tolek" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Czy komuś się kiedyś udało dodzwonić do Open Finance? Tam ktoś kiedyś
    > odbiera
    > na infolinii?

    warto dzwonić tylko na 0801, ja akurat do getin online
    spodziewałem się takiego oczekiwania
    niestety na końcu była już kompletna cisza i rozłączyłem

    Połączenie wychodzące Voip 0,35 PLN 01.09 o 22:47 Z: 004898158608XX Do:
    0048801777111 Czas: 00:56:23
    Zużycie:
    główne środki: 0.35 pln

    jak coś nie działa to raczej powinien być inny komunikat
    a nie narażanie na koszty, ale 08017 to większość bank płaci

    erator/

  • 4. Data: 2012-01-11 21:17:17
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    Użytkownik "michalis" <m...@p...com> napisał w wiadomości

    > Minimum 15 minut trzeba czekać. Ale jak się dodzwonisz to obsługa jest
    > nawet kompetentna. Nie widziałem swoich przedłużonych lokat w systemie ale
    > miła Pani "odświeżyła" moją "stronę" i voila ;). Są ;).

    oto przyczyna że ciagle zajęte: wszyscy z partyline F5 klepią, lokat jest
    milyjony, weź tak każdą jedną odśwież, a wczesniej zidentyfikuj klienta
    telefonicznie. ah ta automatyzacja...

  • 5. Data: 2012-01-13 19:44:31
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Tue, 10 Jan 2012 22:03:53 +0100, michalis napisał(a):

    > Minimum 15 minut trzeba czekać.

    potwierdzam.

    --
    jg