  • 11. Data: 2003-01-17 17:48:32
    Temat: Re: Nowa KK PKO BP - skladalem wniosek [part 2]
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    Tak jak pisalem pare dni temu, 07.01 skladalem wniosek o karte jak w
    topicu, a konkretnie o Silvera VISA. Dzis czyli dokladnie po 10 dniach
    otrzymałem podpisaną przez przedstawicieli umowę, co oznacza pozytywne
    rozpatrzenie wniosku. Jak na moj gust to super szybko. Choc karty
    jeszcze fizycznie nie mam, to spodziewam sie ze za kilka dni przyjdzie
    (w koncu wysylaja poleconym). Takze okazuje sie, ze moloch, ktory nie
    cieszy się na grupie zbytnim poparciem potrafil rozpatrzyc wniosek
    dotyczacy nowego produktu (wprowadzony 02.01.2003) bardzo szybko, a
    super nowoczesny zachwalany na grupie Multibank męczył się z moim
    wnioskiem (jak opisywałem) ponad miesiąc, a do tego musialem sie
    telefonicznie dopominac o to, zeby uzyskac jaka kolwiek informacje ...
    i w koncu dowiedzialem się, że wniosek rozpatrzono odmownie ...
    Wnioskowalem o identyczny limit, wiec LOL.

    Razem z umową dostalem certyfikat ubezpieczenia artykułów zakupionych
    kartą :)), choc nie dostalem certyfikatu dotyczącego ubezpieczenia
    transakcji na 24h przed zastrzezeniem, ale nie wiem czy takowy się
    dostaje ? W umowie nigdzie nie widzialem (ale tylko rzucilem okiem)
    zapisu o tym ubezpieczeniu ...

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    UIN: 15071179 | GG: 504206

  • 12. Data: 2003-01-17 20:18:37
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 17 Jan 2003 18:48:32 +0100, Dentarg <d...@i...com> wrote:

> [...]
    >transakcji na 24h przed zastrzezeniem, ale nie wiem czy takowy się
    >dostaje ? W umowie nigdzie nie widzialem (ale tylko rzucilem okiem)

    A zalacznik z okreslonym kosztem kredytu i RSP masz ? Bo ja jakos go
    znales nie moge i juz nie wiem czy gdzies jest w stercie papierow, czy
    wogole go nie bylo :/
    Swoja droga ciekawe, ze takie informacje sa przenoszone do odrebnego
    zalacznika a nie sa zawarte w tresci umowy.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 13. Data: 2003-01-19 20:18:11
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Fri, 17 Jan 2003 21:18:37 +0100, Wojtek Frabinski
    <w...@a...net.pl> wrote:

    >A zalacznik z okreslonym kosztem kredytu i RSP masz ? Bo ja jakos go
    >znales nie moge i juz nie wiem czy gdzies jest w stercie papierow, czy
    >wogole go nie bylo :/
    Mam, ale to taki maly swistek, na drugiej stronie jest wyciag z TOiP
    :)

    >Swoja droga ciekawe, ze takie informacje sa przenoszone do odrebnego
    >zalacznika a nie sa zawarte w tresci umowy.
    Moze nie jest to czesc umowy ? Ja umowy jeszcze nie czytalem :((, ale
    regulamin juz dawno i nic podejrzanego tam nie zauwazylem :)

    BTW, masz juz karte ? ;)

    pzdr,
    Dentarg

  • 14. Data: 2003-01-20 15:47:15
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    I po 13 ;)), dniach od zlozenia wniosku, otrzymalem KK PKO BP.
    IMHO ladny wynik, biorac pod uwage, ze produkt wprowadzili 02.01.2003.
    W porownaniu do multiBanku, gdzie od dnia zlozenia wniosku przez inet
    do _odmownej_ decyzji minal ponad miesiac to moim zdaniem full
    profesjonalizm :).

    Karta wyglada nie najgorzej, zdjecie nawet sie w miare dobrze
    zescanowalo, tylko w jednym miejscu niestety karta ma lekkie obtarcie
    :(, jakby podczas produkcji lekko starla sie srebrna farba ;)).

    Musze jeszcze tylko zmienic sobie poczatek cyklu rozliczeniowego, bo
    mi minimalnie nie pasuje z data wyplaty :(.

    Patrzac na to jaki mam poczatek cyklu rozliczeniowego, wyglada na to
    ze wniosek byl rozpatrzony pozytywnie nastepnego dnia po zlozeniu, lub
    2 dni po ... to chyba szybko ? :)

    Jutro przetestuje karte w akcji (POSie), a dzis moze jakis IO :)).

    pzdr,
    Dentarg