  • 1. Data: 2008-10-31 08:03:28
    Temat: Może kogoś zainteresuje - PayPal
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    " Szanowny Użytkowniku!
    W systemie PayPal możesz odtąd kupować, korzystając z rachunku bankowego!
    Dlaczego to Ci się spodoba:
    - Do robienia zakupów przestaje Ci być potrzebna karta kredytowa.
    - Nie musisz martwić się o limity związane z płatnościami kartą
    kredytową.(...)

    System PayPal nie pobiera opłat za dodawanie środków do konta PayPal
    z rachunku bankowego."

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 2. Data: 2008-10-31 08:21:37
    Temat: Re: Może kogoś zainteresuje - PayPal
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > kredytową.(...)
    >
    > System PayPal nie pobiera opłat za dodawanie środków do konta PayPal

    już jakiś czas temu zapowiadali, że będzie taka możliwość, teraz z PP
    będą mogli korzystać praktycznie wszyscy, kk nie jest już wymagana ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2008-10-31 09:35:47
    Od: k...@o...pl

    On 31 Paź, 09:21, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > już jakiś czas temu zapowiadali, że będzie taka możliwość, teraz z PP
    > będą mogli korzystać praktycznie wszyscy, kk nie jest już wymagana ;-)
    To może kiedyś skorzystam.
    Moje konto z dodaną karta zablokowali, nowej nie dało się dodać jak
    była stara zablokowana, próbowałem odblokować wysyłając jakieś
    dokumenty ale nic to nie dało, w końcu dałem sobie spokój i tak nie
    korzystam....:)

  • 4. Data: 2008-10-31 09:51:02
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    DooMiniK" <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl wrote:
> [...]
    > - Do robienia zakupów przestaje Ci być potrzebna karta kredytowa.
    > - Nie musisz martwić się o limity związane z płatnościami kartą

    a nie wiecie czy z tymi $%$#$%T^$% mozna negocjowac stawki prowizji?

    Stawki dla sprzedajacych, wlascicieli np sklepow internetowych czy innego
    e-handlu sa zabojczo wysokie w stosunku do konkurencji.

  • 5. Data: 2008-10-31 10:12:15
    Od: "LW" <nospam.lukaszx12@o_x2_.pl>

    > [...] $%$#$%T^$% mozna negocjowac stawki prowizji?
    Z tymi ^^^^^^^^^^ - nie bójmy sie używać tego słowa: lichwiarzami / żydami
    ?

  • 6. Data: 2008-10-31 10:41:04
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    LW pisze:
    > Z tymi ^^^^^^^^^^ - nie bójmy sie używać tego słowa: lichwiarzami / żydami
    > ?
    Lichwiarzami rozumiem, ale żydami?

    KJ

  • 7. Data: 2008-10-31 12:29:45
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    LW wrote:
    > Z tymi ^^^^^^^^^^ - nie bójmy sie używać tego słowa: lichwiarzami /
    > żydami ?

    z tymi $*$%# ale Żydami? Opanuj sie czlowieku, to madry narod. Juz lepiej
    napisz cyganami czy cos w ten desen.

  • 8. Data: 2008-10-31 14:05:56
    Od: Marcin Krzyżanowski <m...@g...pl>

    Papkin pisze:

    > z tymi $*$%# ale Żydami? Opanuj sie czlowieku, to madry narod. Juz
    > lepiej napisz cyganami czy cos w ten desen.

    hahahaha.... ty cyganofobie jeden.

  • 9. Data: 2008-10-31 14:09:44
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > z tymi $*$%# ale Żydami? Opanuj sie czlowieku, to madry narod. Juz
    > lepiej napisz cyganami czy cos w ten desen.

    a dlaczego nie cyklistami?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2008-10-31 14:55:32
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > a dlaczego nie cyklistami?

    Ale poprawny politycznie narod... Cyganie sa przeciez ciezko pracujacym i
    madrym narodem przeciez :-)