    From: "Tomash" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Nordea]
    Date: Fri, 11 Jun 2004 12:13:47 +0200
    Sender: t...@p...onet.pl@z-futuro.family4.net

    > Teoretycznie 2004-06-11 to dzien powszechnie pracujacy, ale Noredea jako
    > bank wielce pracowity zrobil sobie wolne i wszystkie przelewy dzis zlecane
    > wysle dopiero w poniedzialek, czyli juz po terminie!

    Jezeli prowadzisz działalność osobiście, to:
    idz do jakiegos duzego marmurka i wpłać w kasie jako osoba fizyczna. Na
    formularzu wpłaty wpisz tylko imie i nazwisko, adres, a jako identyfikator
    NIP.
    Powinno być niedrogo.
    ZTCW w PEKAO SA za wpłatę na rachunki budżetu i jednostek budżetowych (a
    więc i ZUS) od osób fizycznych pobierają 0,5% min 3zł. Jakby co to powołaj
    się na tabelę opłat i prowizji. Nie wiem jak jest w innych bankach.

    pozdrawiam
    tom