  • 1. Data: 2010-11-21 17:17:15
    Temat: No to teraz wiadomo kto urządzał burdel pod krzyżem....
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    http://giz3.salon24.pl/217707,zbigniew-s-pseud-niemi
    ec-pod-krzyzem

    Kryminalny życiorys Zbigniewa S. ze stemplem WSI
    http://www.thoughts.com/Andy101/bandyta-zbigniew-s-p
    s-niemiec-ze-wsi

    [...] W artykule "Szantażysta Piesiewicza atakuje krzyż" red. Stróżyk
    podkreśla, że: "Bogaty, kryminalny życiorys Zbigniewa S. ps. 'Niemiec'
    mogliśmy poznać dzięki śledztwu "Rzeczpospolitej" i Polsatu. Dziennikarze
    ujawnili, że w 1997 r. Zbigniew S. został skazany za gwałt i napad z bronią
    w ręku na 9 lat więzienia." A także, iż: "Policjanci wskazywali na
    bezwzględność działań grupy, do której należał 'Niemiec'. - Mężczyźni
    dokonują napadów rabunkowych na agencje towarzyskie z użyciem broni palnej,
    rabują i gwałcą zastane tam osoby - można przeczytać w policyjnej notatce z
    1995 r."

    Z innych informacji wynika, że zatrzymany w sprawie szantażystów senatora
    Krzysztofa Piesiewicza mężczyzna, który miał być mózgiem szantażu - zeznał w
    śledztwie, że był agentem Wojskowych Służb Informacyjnych. Pisałem o tym w
    notce "'Akcja krzyż' wprost z bolszewickiej WSI a siła państwa". [...]".

    Próba generalna?
    http://wirtualnapolonia.com/2010/11/21/proba-general
    na/

    " [...]Jakim sposobem? Bardzo prostym. Wystarczyło kilkadziesiąt osób, które
    wykonały czarną robotę. Po części byli to fanatycy antyklerykalni, po części
    osoby wyraźnie zaburzone, jak okrzyknięty sławą oficjalny przywódca całego
    zamieszania, po części, najprawdopodobniej, zorganizowani do tego celu
    kryminaliści. Zajmujący się półświatkiem dziennikarze rozpoznają na
    zdjęciach spod krzyża kwiat stołecznych sutenerów ? to oni właśnie trzymają
    najbardziej ordynarne transparenty i symbole. Nieformalny król warszawskich
    burdeli, znany pod ksywą "Niemiec", dyrygował swymi podwładnymi osobiście i
    przy okazji nawet trzasnął sobie znaną państwu fotkę z celebrytką. "Niemiec"
    miał stanąć przed sądem za szantażowanie senatora Piesiewicza, proces kilka
    razy miał się rozpocząć, ale z jakiegoś powodu rozpocząć się ciągle nie
    może, i nic w tym chyba dziwnego ? każdy się domyśla, że taki biznes jak
    "agencje towarzyskie" w mieści stołecznym nie mógłby istnieć bez jakiejś
    "kryszy".

    A więc ? kilkudziesięciu zdecydowanych aktywistów do czarnej roboty, a
    reszty dopełnią gapie, którzy przyleźli, bo wypada, bo fajnie, "śmiechowo" i
    bo wszyscy idą. Przypuszczam, że to doświadczenie spod krzyża było brane pod
    uwagę na Czerskiej, gdy zapadała tam decyzja o urządzeniu na Święto
    Niepodległości "antyfaszystowskiej" hucpy.[...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2010-11-21 19:18:54
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    Che, che tylko po jaką cholerę funkcjonariusze WSI szantażują swoich
    "własnych" senatorów z PO.
    Wyższa logika której nie potrafię ogarnąć....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 3. Data: 2010-11-21 19:50:19
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    > Che, che tylko po jaką cholerę funkcjonariusze WSI szantażują swoich
    > "własnych" senatorów z PO.
    > Wyższa logika której nie potrafię ogarnąć....

    I jak może potencjalny wyborca PO w obliczu:

    Strzały po katastrofie w Smoleńsku-Cała prawda
    http://www.youtube.com/watch?v=I_E4Xk1PFq0

    i jawnego i ordynarnego grania w chuja Putnina w kwestii wyjaśnienia
    katastrofy Smoleńskiej

    ZDRAJCY !!
    http://dakowski.pl//index.php?option=com_content&tas
    k=view&id=2504&Itemid=108

    " [...] 7) Takie pozorne "przesunięcie" płatowca i jego skutki możliwe są
    jedynie przy równoczesnym zaistnieniu trzech czynników: nagła mgła,
    meaconing oraz zapewnienie ze strony załogi "wieży kontrolnej", że samolot
    jest "na kursie i na ścieżce". ".

    [...] 6) Pozostawienie przez załogę płatowca (wg. MAK), maszyny na
    auto-pilocie do 5.4 sek. przed pierwszym zderzeniem jednoznacznie wskazuje
    na "meaconing", czyli celowe przesłanie opóźnionego i wzmocnionego sygnału z
    satelitów (dla GPS), które zmyliło co do wysokości i położenia przyrządy
    (komputer pokładowy), a w wyniku tego również załogę samolotu. W czasie
    katastrofy (niezależnie od trwających ciągle przekłamań strony rosyjskiej co
    do momentu - niepewności rzędu 20 minut!) nad horyzontem lotniska
    Siewiernyj było 7-8 satelitów GPS; analiza parametrów przekazywanych przez
    nie do komputerów pokładowych "tutki" musi wskazać na przyczynę anomalii
    trajektorii lotu. Zapewne dlatego strona posiadająca czarne skrzynki stara
    się nie wypuścić ich z rąk. [...]

    ....głosować na swoją własna partię, która sprzeciwia się międzynarodowej
    komisji do spraw wyjaśnienia przyczyn tej katastrofy , w której to zginęli
    posłowie tej że samej PO.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Grzegorz_Dolniak
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Sebastian_Karpiniuk

    Wyższa logika której nie potrafię ogarnąć....

    Totus, Marfi i Skippi, Viper pomożcie, wyjaśnijcie - bo ja tego kurwa nie
    ogarniam ......

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 4. Data: 2010-11-21 20:05:35
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    > Totus, Marfi i Skippi, Viper pomożcie, wyjaśnijcie - bo ja tego kurwa nie
    > ogarniam ......

    Czy dla wyższych celów (szeroko pojęty "Antykaczyzm") potencjalny wyborca PO
    jest gotów na odpierolenie swojego własnego posła ?.
    Przecież ten jebany warszawski kurwiarz funkcjonariusz WSI Zbigniew S. z
    filmiku wraz z "Mocherowymi paniami" powinien zadawać pytania o śmierć
    swoich posłów:

    - Krzysztofa Dolniaka
    - Sebastian Karpiniuka
    - Barbary Bochenek

    On tego nie robi .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 5. Data: 2010-11-21 20:30:05
    Od: "Arkadiusz Korn" <a...@h...pl>

    SPIERDALAJ, JEST CISZA WYBORCZA

  • 6. Data: 2010-11-21 20:37:44
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    > SPIERDALAJ, JEST CISZA WYBORCZA

    Sam spierdalaj, to ważne pytanie jest.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 7. Data: 2010-11-22 08:22:31
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > Totus, Marfi i Skippi, Viper pomożcie, wyjaśnijcie - bo ja tego kurwa nie
    > ogarniam ......

    Powtórzę. Moim zdaniem to proste: piloci popełnili błąd i ponoszą całą
    odpowiedzialność. Z dużym prawdopodobieństwem ulegli niewerbalnym naciskom
    wynikłym z sytuacji i losów ich poprzedników.
    Ale do niektórych to nie trafi i oni do końca życia będą szukać spisku.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 8. Data: 2010-11-22 08:53:52
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    wrote:

> [...]
    > wynikłym z sytuacji i losów ich poprzedników.
    > Ale do niektórych to nie trafi i oni do końca życia będą szukać spisku.

    Jeżeli jest tak jak piszesz to znaczy, że byli źle wyszkoleni i wytrenowani
    oraz nie mieli wystarczającego doświadczenia do tego by poradzić sobie z
    naciskami i pogodą. Ktoś tych pilotów szkolił, ktoś podjął decyzje, że
    nadają się do pilotowania takiego samolotu z pasażerami, którzy uwielbiają
    naciskać. Bałagan w Polsce jest wszędzie. W wojsku modelowo - przysłowiowy.
    Pomysł by pilot był służbowo zależny od swojego pasażera jest oryginalny.
    Może to wynalazek polski?

  • 9. Data: 2010-11-22 09:39:48
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jeżeli jest tak jak piszesz to znaczy, że byli źle wyszkoleni i
    > wytrenowani

    Nie. Wyszkolenie to kilkaset godzin. Mieli więcej niż potrzeba.

    > oraz nie mieli wystarczającego doświadczenia do tego by poradzić sobie z

    Nie mieli doświadczenia życiowego. Tego się nie nabiera latając 3000 godzin
    w dwa lata tylko z wiekiem, a niektórzy wyjątkowo mają je już w młodym
    wieku. Niestety, ale piloci z doświadczeniem życiowym zakończyli karierę po
    incydencie w Gruzji.

    > naciskami i pogodą. Ktoś tych pilotów szkolił, ktoś podjął decyzje, że
    > nadają się do pilotowania takiego samolotu z pasażerami, którzy uwielbiają

    Bo się nadają. Ale ulegli presji i bali się o stanowiska. Poza tym to byli
    piloci wojskowi nastawieni na wykonywanie zadań akceptując ryzyko śmierci i
    słuchanie rozkazów, a nie cywilni mający na pierwszym miejscu życie swoje i
    pasażerów przed podejmowaniem ryzyka.

    > naciskać. Bałagan w Polsce jest wszędzie. W wojsku modelowo -
    > przysłowiowy.
    > Pomysł by pilot był służbowo zależny od swojego pasażera jest oryginalny.
    > Może to wynalazek polski?

    Pilot zawsze rządzi i Kaczyński musiał się słuchać. Problem jest tylko taki,
    że władza pilota kończy się po lądowaniu i wtedy zaczyna się wpływ pasażera
    będącego zwierzchnikiem na dalszą karierę. Mając tego świadomość
    przykozakował i popełnił rażący błąd.

    To jest prosta sprawa, a przyczyny katastrofy były jasne już w tym samym
    dniu. Reszta to cyrk i gra o władzę po trupach.

  • 10. Data: 2010-11-22 10:20:02
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    wrote:

> [...]
    >
    > To jest prosta sprawa, a przyczyny katastrofy były jasne już w tym samym
    > dniu. Reszta to cyrk i gra o władzę po trupach.

    Z Twojego listu wynika, że szkolenie było wystarczające tylko popełnili
    błąd. No to mamy inne definicje wystarczającego szkolenia. Dla mnie
    szkolenie byłoby wystarczające gdyby błędu nie popełnili. Ja to wszystko
    rozumiem. Rozumiem okoliczności i uwarunkowania. Widać jednak, że to
    rozwiązanie nie zadziałało w sposób spodziewany czyli było złe. To, że
    wojskowi piloci to, że mieli nalatane zgodnie z przepisami. Ten kto te
    przepisy ustalał to ustalił złe normy, a ten co zdecydował, że to będą
    młodzi żołnierze na początku kariery, a nie cywile w szczycie kariery też
    popełnił błąd. Po to się analizuje wypadek by się nie powtórzył. Nawet
    wniosek, że pilot był głupi ciągnie konsekwencje dla tych co przeprowadzają
    nabór. Co by nie mówić załoga zawiodła. Ktoś ją szkolił, ktoś ją wybrał,
    ktoś ustalał procedury tych działań. Jeżeli procedury były zachowane to
    znaczy, że były złe. Trzeba wymienić system bo prowadzi do bankructwa.