  • 1. Data: 2010-11-20 12:47:31
    Temat: Kuźwa jest tu jeszcze ktoś zainteresowany kreskami ?.
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    Marfi cyniczna kreaturo - podobno zawodowy "obrabiaczu danych giełdowych"
    wrzuciłbys jaki wykres, tudzież jakiś cieakwy AFL nad którym można by było
    się pochylić.
    Totusie (z małej litrery) oprócz naganiania na Balcerowicza wrzuciłbys może
    jakąś prognozę ?.

    Na iFutures.pl aż roi się od ciekawych kresek a tu tylko "Balcerowicz z
    Kuczyńskim współpracującym z Żemkiem jest cool".
    Wrzućcie coś ciekawego od siebie np. coś takiego jak "nowa" kreska napotkana
    ostatnio u kolegi "Karnak".

    Komentarze do sesji
    http://ifutures.pl/2010-komentarze-sesji-t2979.html#
    p18825

    http://zapisz.net/images/233_bez_tytu_u.png

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2010-11-20 12:50:04
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    > Komentarze do sesji
    > http://ifutures.pl/2010-komentarze-sesji-t2979.html#
    p18825

    > http://zapisz.net/images/233_bez_tytu_u.png

    Kolego Delfino, wszystkie wsparcia i opory mają po co najmniej trzy punkty
    zaczepienia : ).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 3. Data: 2010-11-20 13:22:39
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl> napisał w wiadomości
    > Kolego Delfino, wszystkie wsparcia i opory mają po co najmniej trzy punkty
    > zaczepienia

    ...kiedy przestają działać

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 4. Data: 2010-11-20 14:04:27
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl> napisał w wiadomości
    p18825

    > Kolego Delfino, wszystkie wsparcia i opory mają po co najmniej trzy punkty
    > zaczepienia : ).

    niestety ale to poważna... nieścisłość delikatnie mówiąc

    1) są bardzo mocne mające 1p
    2) są nawet mocniejsz, nie mające żadnego p. bo nie wyznaczane na tej
    podstawie

  • 5. Data: 2010-11-24 11:38:43
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "skippy" <m...@t...moon> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > 1) są bardzo mocne mające 1p
    > 2) są nawet mocniejsz, nie mające żadnego p. bo nie wyznaczane na tej

    no i co?
    nawet nie dyskutujesz?

    ta.

  • 6. Data: 2010-11-25 08:22:35
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    > no i co?
    > nawet nie dyskutujesz?

    A co u dyskutować o faktach.
    Jest cos w tym co mówił kolega Delfino.

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/f8d59080d6
    b716d4.html

    ukośne linie trendu wyznaczone w oparciu o dwa punkty, nie zostały nawet
    zauważone przez rynek, natmiast indeksy zatrzymały się na istotnym poziomym
    oporze. Duży punkt dla kolegi Delfino za celną uwagę.

    Ja (w przeciwieństwie do co poniektórych zgromadzonych na forum) jestem
    otwarty na argumenty, i nie bluzgam na ludzi bez powodu. (Jak np. ostatnio
    kolega Jasiu Werbiński który jak widać nawet nie zapoznawszy się nawet
    pobieżnie ze stenogramami, uznał pilotów winnymi katastrofy, bluzgając przy
    tym na mnie niemiłosiernie).

    Tak się nie robi trzeba mieć klasę.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 7. Data: 2010-11-25 14:12:40
    Temat: Re: Ku?wa jest tu jeszcze kto? zainteresowany kreskami ?.
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    Endriu wrote:

    > Kolego Delfino, wszystkie wsparcia i opory mają po co najmniej trzy punkty
    > zaczepienia : ).

    No i mnie się ta prognoza podoba, bo idzie na wzrosty :D

  • 8. Data: 2010-11-28 12:20:13
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Endriu"

    ...> wrzuciłbys jaki wykres, tudzież jakiś cieakwy AFL nad którym można by
    było
    > się pochylić.

    A ty kiedykolwiek, wrzuciłeś tu coś oprócz pytań do Architekta???

    > Totusie (z małej litrery) oprócz naganiania na Balcerowicza wrzuciłbys
    > może jakąś prognozę ?.

    jak wyżej

    > Na iFutures.pl aż roi się od ciekawych kresek

    To napisz tam coś.
    W czym problem?

    (tzn. ja wiem w czym; pytam tak ogólnie)

    > Wrzućcie coś ciekawego od siebie np. coś takiego jak "nowa" kreska
    > napotkana ostatnio u kolegi "Karnak".

    no własnie stary, jak na razie osiągnąłeś efekt
    witają tu już goście pl.soc.polityka
    zaraz cie rozjadą, i wtedy pewnie tu sie przeniesie cały tamten szit

    PS
    Szkoda usenetu
    jak widać to agonia
    rodzi to moje poważne obawy, że wszędzie gdzie nie przyjdzie prokurator, ani
    misu przyjebać pałką, to mozna zapomnieć o samoorganizacji itp sprawach

    inna kwestia, ze to raczej naturalne
    w sumie dziwne by było, gdyby taka masa ludzi pisała tylko na temat i nie
    ogniskowała swoich fobii oraz niepowodzeń zyciowych w jedynym kanale, w
    którym im nikt nie moze dać kopa w dupe

  • 9. Data: 2010-11-28 16:36:25
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

> [...]

    >To napisz tam coś.
    >W czym problem?
    >
    >(tzn. ja wiem w czym; pytam tak ogólnie)

    https://groups.google.com/group/pl.biznes.wgpw/topic
    s?hl=pl&tsc=2

    Jak widać na załączonym obrazku 89 odpowiedzi na w/w temat stawia wątek w
    czołówce dysuskutowanych.
    Drugi z najczęściej dyskutowanych to OFE. Ludzie oprócz oprócz oglądania
    kresek chcą - jak widać - gadać o Smoleńsku i o OFE (byleby na poziomie).

    Grupa pl.biznes.wgpw jest to zawsze jakąś odpowiedzią wobec np. moderowanego
    iFutures.pl (moje próby zarejestrowania się tam spełzły na niczym - brak
    odpowiedzi z m.i.n również i chyba twojej strony jako modratora - nad czym
    póki co mocno nad tym nie ubolewam, bo pl.biznes.wgpw mi na razie
    wystarcza).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 10. Data: 2010-11-28 17:01:49
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    > ...> wrzuciłbys jaki wykres, tudzież jakiś cieakwy AFL nad którym można by
    > było
    >
    > A ty kiedykolwiek, wrzuciłeś tu coś oprócz pytań do Architekta???

    A kto powiedział że do kolegi Architekta ?. Pytania skierowane były do
    grupowiczów, ale co ja mogę na to poradzić, że jak zwykle odpowiada tylko
    kolega Architekt - któremu zresztą jeszcze raz dziękuję za pomoc.

    > jak wyżej

    Prognoza - a raczej obecna sytuacja jest wrzucona i póki co: wątkach
    "Dieter - "Final Fight" oraz "Kuźwa jest tu jeszcze ktoś zainteresowany
    kreskami czyli ten w którym sie teraz poruszamy ?. Sygnałów z sytstemu póki
    co jeszce nie mam, bo nie mam systemu :) - coś tam kombinuję ale nie
    wychodzi za dobrze.
    Póki co testuję, testuję , jeszcze raz testuję .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/